Vennepar nær Silkeborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

Mira0911

havenielsen skriver:

Lækkert for jer, er I så faldet godt på plads?

Ja sådan mere eller mindre.. Der mangler lidt hist og her... 

Hvordan går det med jer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

annekarina

Hej igen...

Hvad hedder i ?

ja jeg har termin den 6 marts, men bliver nok sat igang en uge før... det er en lille dreng vi venter os og han skal hedde Malthe.

vi har i forvejen en pige og to drenge...

ja grundfos er et godt sted og arbejde, min mand er meget glad for det....

Hvor i Silkeborg bor i ?

venlig hilsen Karina og Jens...

Anmeld

14. november 2010

havenielsen

annekarina skriver:

Hej igen...

Hvad hedder i ?

ja jeg har termin den 6 marts, men bliver nok sat igang en uge før... det er en lille dreng vi venter os og han skal hedde Malthe.

vi har i forvejen en pige og to drenge...

ja grundfos er et godt sted og arbejde, min mand er meget glad for det....

Hvor i Silkeborg bor i ?

venlig hilsen Karina og Jens...

Undskyld vi hedder Henrik og Sabrina, vi bor i en lille by udenfor Silkeborg, Kragelund, hvis det siger jer noget? Vi flyttede her til for 1,5 år siden, og er blevet glade for at bo i landlige omgivelser, og i en lille by, hvor nærmest alle kender alle.. Har I altid boet i Silkeborg?

Nåå Malthe det er et sødt navn, ok er det pga sukkersygen du bliver sat i gang? Så bliver pigerne i undertal hehe ;-)..

Det er altid rart at være et sted man er glad for, håber også manden får stillingen.

Venligst Henrik og Sabrina

Anmeld

14. november 2010

annekarina

Hej Igen.

Ja det er på grund af sukkersyge jeg bliver sat igang før tid, for han ikke bliver for tyk... og på grund af den sukkersyge er vi osse på skejby sygehus engang om ugen....

Kragelund kender vi godt, da min far bor i Engesvang... vi har boet i silkeborg en 5-6 år....

Er du så gået fra på barsel....

venlig hilsen karina og Jens.

Anmeld

14. november 2010

havenielsen

Hold da op, det er noget af en tur hver uge, men det er selvfølgelig nødvendigt.. Så bliver det spændende og se om du bliver sat i gang før tid. Skal vi så føde normalt?

Nej jeg er ikke gået fra, og forventer at fortsætte min uddannelse, da det passer med at jeg skal læse på skole de næste 9-10 mdr efter fødslen. Og derfra kan hun komme i dagpleje inden jeg starter i min sidste praktik.

Engesvang er også en hyggelig by, kender den ikke rigtig, men har en medstuderende som bor der. Og så har de en spar hvor de har bland selv slik hehe..

Anmeld

14. november 2010

havenielsen

havenielsen skriver:

Hold da op, det er noget af en tur hver uge, men det er selvfølgelig nødvendigt.. Så bliver det spændende og se om du bliver sat i gang før tid. Skal vi så føde normalt?

Nej jeg er ikke gået fra, og forventer at fortsætte min uddannelse, da det passer med at jeg skal læse på skole de næste 9-10 mdr efter fødslen. Og derfra kan hun komme i dagpleje inden jeg starter i min sidste praktik.

Engesvang er også en hyggelig by, kender den ikke rigtig, men har en medstuderende som bor der. Og så har de en spar hvor de har bland selv slik hehe..

der skulle selvfølgelig stå om du skal føde normalt?

Anmeld

14. november 2010

annekarina

Hej igen.

Du har ret i det er en lang tur til skejby hver uge, men det skal være derude, da det er der de har mest forstand på det. Og ja jeg skal føde normalt.

Kan du godt gå i skole samtidig med du har babyen ?

oplever i ellers noget spændene ?

venlig hilsen Karina og Jens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.