Vennepar nær Silkeborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.856 visninger
26 svar
0 synes godt om
2. november 2010

havenielsen

Hej med jer.

Min mand og jeg kunne godt tænke os at udvide vores omgangskreds da den er blevet ret lille efter at vi har fået barn, og er flyttet. Vi er 25 og 26 år, har en skøn datter på 2.5 år og venter nr. 2 til januar.

Vi er ikke festtyper, men vil hellere nyde noget god mad og se en film eller spille et spil. Dog skal byture ikke stå i vejen, men det er for at tage en tur i biografen eller spise noget mad.
Derudover elsker vi at tage på ture fx i legoland, gå-tur på himmelbjerget, eller en simpel tur på biblioteket kan også være spændende. ¨
skriv endelig hvis vi har fanget jeres interesse. (Det vil ikke skade hvis I også har børn :-)) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Mira0911

Hejsa... Jeg har helt glemt at skrive en mail til Jer.... 

Har end masse NYT at fortælle.... :) 

Anmeld

4. november 2010

havenielsen

Vi har også selv været lidt optaget her på det sidste, men vil glæde os til og høre noget nyt, og forhåbentligt noget godt? :-)

Anmeld

13. november 2010

kamillapetersen91

jamen det kunne da godt have interesse, vi er en lille familie fra viborg jeg er 19 og min kæreste er 23 vi har sammen vores lille datter emma som snart bliver 2 måneder, men jeg er tilflytter til byen viborg og kender ingen her, har boet her et års tid, så jeg leder efter nogle at snakke med heroppe

Anmeld

14. november 2010

havenielsen

kamillapetersen91 skriver:

jamen det kunne da godt have interesse, vi er en lille familie fra viborg jeg er 19 og min kæreste er 23 vi har sammen vores lille datter emma som snart bliver 2 måneder, men jeg er tilflytter til byen viborg og kender ingen her, har boet her et års tid, så jeg leder efter nogle at snakke med heroppe

Kender godt det med at flytte til en ny by uden at kende nogen, er din kæreste fra Viborg, eller er i begge tilflyttere?

Vores datter på 2.5 hedder også Emma, det er da lidt pudsigt :-)..

Hvad har I af interesser, og hvad laver I til hverdag?

Min mand er studerende til automatiktekniker, men forsøger i øjeblikket og finde en læreplads hvilket ikke er så nemt i disse tider, jeg selv læser til pædagog og har 2 år tilbage. Så vi glæder os begge til vi er færdige.

Hilsen Henrik og Sabrina

Anmeld

14. november 2010

kamillapetersen91

min kæreste er fra viborg, lige nu der er han i noget erhvers afklaring.. og jeg holder barsel.. men efter den regner jeg med t starte på social og sundhedsskolen, eller frisør skolen  

det var da lidt underligt at de begge hedder det  

Anmeld

14. november 2010

Nalle

Hej

Jeg bor i Ikast, sammen med min kæreste og vores to børn, Victoria på 2 år, og sebastin på 5 måneder. Vi er begge 19 år

Anmeld

14. november 2010

havenielsen

Nallz skriver:

Hej

Jeg bor i Ikast, sammen med min kæreste og vores to børn, Victoria på 2 år, og sebastin på 5 måneder. Vi er begge 19 år

Jamen det er jo ikke så lang fra os, ikke fordi afstanden har nogen betydning :-)..

Vi har Emma på 2.5, og en ny på vej til januar :-)..

Til hverdag læser min mand til automatik, og prøver at finde en læreplads, hvilket ikke er så nemt lige i disse tider. Jeg selv læser til pædagog og har stadig 2 år tilbage.

Hvad laver I, og hvad har I af interessser?

Hilsen Henrik og Sabrina

Anmeld

14. november 2010

havenielsen

kamillapetersen91 skriver:

min kæreste er fra viborg, lige nu der er han i noget erhvers afklaring.. og jeg holder barsel.. men efter den regner jeg med t starte på social og sundhedsskolen, eller frisør skolen  

det var da lidt underligt at de begge hedder det  

Ok, vil du så holde barsel i et år eller mere? Jeg selv holdte barsel i 1 år og 2 mdr, og synes jeg fik så meget glæde af hende :-).. Denne gang springer jeg barslen over, da det passer med at jeg skal læse de næste 9 mdr her til januar, og så kan hun komme i dagpleje når jeg starter i min sidste praktik.

Henrik har taget social og sundhedshjælperen nogle år tilbage, og har også arbejdet med det i nogle år, men det var ikke noget for ham, så nu har han valgt og læse videre.

Anmeld

14. november 2010

kamillapetersen91

jeg tager barsel 1 års tid.. ville gerne nyde hende så meget jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.