Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hva med en nisan micra det er også en lille sød bil bilig i vægt af gift og kan ikke huske hvor langt den kører på l men
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
forældre-til-Asta skriver: Kia Picanto.. Havde selv en i 3 år.. fantastisk bil, dog ikke særlig stort bagagerum.. Men køre 21km på literen.. Meget lille og dejlig bil.. Mener de ligger omkring de 100,000 fra ny pt
Kia Picanto.. Havde selv en i 3 år.. fantastisk bil, dog ikke særlig stort bagagerum.. Men køre 21km på literen.. Meget lille og dejlig bil.. Mener de ligger omkring de 100,000 fra ny pt
Den har jeg også kig på. Behøver nemlig ikke så meget bagagerumsplads, da den primært skal bruges til at køre til og fra arbejde og til at hente og bringe børn i.
helora skriver: Den har jeg også kig på. Behøver nemlig ikke så meget bagagerumsplads, da den primært skal bruges til at køre til og fra arbejde og til at hente og bringe børn i.
Så er det en super bil... elskede sgu den dyt
helora skriver: Den er også rigtig fed. Er der plads nok til børn på bagsædet, hvis der også skal sidde en, der har brug for god benplads i førersædet?
Den er også rigtig fed. Er der plads nok til børn på bagsædet, hvis der også skal sidde en, der har brug for god benplads i førersædet?
Det kommer an på hvor meget benplads ungerne har brug for, men sådan er det jo i alle biler.
Jeg har et vennepar der har en, og de har ikke haft problemer med det.
Tak for tipsene, piger . Jeg tror jeg har besluttet mig for en Kia Picanto eller en Hyundai i10. Skal ud at kigge på lørdag.
Og nu kan jeg simpelthen ikke vente på at få den
jeg har faktisk min til salg..
det er en pegeout 107 fejler intet og er 1 år nu..
den er metal blå med tonede ruder
den kører super lang på literen.. og har haft to unger med på bagsædet i den :)
Jeg har også en bil til salg. Nysynet. Rød.
Suzuki Alto 1.0. Vældig økonomisk. Lille ja, men fint med plads til børn bagi.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128