Jeg vil ha en bil!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. november 2010

helora

Jeg ønsker mig sådan en bil. Sådan en lille en, hvor der bare er plads til mig og et par børn på bagsædet. Den må gerne være 'miljøvenlig' - altså køre rimelig langt på literen. Og så må den helst ikke være for dyr.

Kom med jeres anbefalinger af en god bil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Maja88

en lupo hvis du kan undvære bagagerums plads

Anmeld

2. november 2010

wamse

Toyota yaris

Anmeld

2. november 2010

helora

wamse skriver:

Toyota yaris

Det er faktisk en af dem jeg har luret lidt på. Den ser ret fed ud af en lille bil at være

Anmeld

2. november 2010

Skouboe

Fiat Panda.

Lille, økonomisk og sjov at køre..

Anmeld

2. november 2010

wamse

helora skriver:

Det er faktisk en af dem jeg har luret lidt på. Den ser ret fed ud af en lille bil at være

Det er bare en dejlig lille bil. Min er fra 2004, en diesel og kører mindst 18 km/l.

Mors dyt :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. november 2010

Skouboe

wamse skriver:

Det er bare en dejlig lille bil. Min er fra 2004, en diesel og kører mindst 18 km/l.

Mors dyt :

Min mor har også en - den er skøn. 

Det er ligesom at køre en indkøbsvogn. Et hjul i hvert hjørne Den kan bare passe ind alle steder.

Anmeld

2. november 2010

helora

Skouboe skriver:

Min mor har også en - den er skøn. 

Det er ligesom at køre en indkøbsvogn. Et hjul i hvert hjørne Den kan bare passe ind alle steder.

Den er også rigtig fed. Er der plads nok til børn på bagsædet, hvis der også skal sidde en, der har brug for god benplads i førersædet?

Anmeld

2. november 2010

helora

wamse skriver:

Mors dyt :

Uh den er lækker. Det er lige præcis den type bil jeg kigger efter - dog nok ikke dieselmodellen, da jeg ikke skal køre så lange ture i den.

Anmeld

2. november 2010

Mor-til-asta-09

helora skriver:

Jeg ønsker mig sådan en bil. Sådan en lille en, hvor der bare er plads til mig og et par børn på bagsædet. Den må gerne være 'miljøvenlig' - altså køre rimelig langt på literen. Og så må den helst ikke være for dyr.

Kom med jeres anbefalinger af en god bil

Kia Picanto.. Havde selv en i 3 år.. fantastisk bil, dog ikke særlig stort bagagerum.. Men køre 21km på literen.. Meget lille og dejlig bil.. Mener de ligger omkring de 100,000 fra ny pt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.