Se, se hvad der holder i MIN indkørsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Skouboe

Profilbillede for Skouboe
Metchen skriver:

Sidder her og bliver lidt misundelig. Lækker dyt, dame.

Jeg kører jo rundt i en vintage bil, nærmere bestemt en Opel Kadet (eller kadytten, som den kærligt bliver omtalt) fra 1987. Når man har prøvet at bilen går i stå, og pure nægter at starte igen inde på Kongens Nytorv, så er det at man gerne ville give sin højre arm for et stort skrummel af en bil, bare den var pålidelig.

Ja, så kan jeg godt se at hvad som helst vil være et hit 

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. november 2010

BinaMor

Wauw hvor er den flot! den forstår jeg godt du er glad for.

Anmeld

4. november 2010

Lilac

Ihhh, hvor fedt med ny bil!! Må være fantastisk med oceaner af plads - den følelse må jeg vente lidt længere på  (vi har en dejlig, men lille opel corsa)

Anmeld

9. oktober 2013

Mette Storm

Vil nu ikke kalde det et skrummel .... Bare det, at man har en bil som kan kører, og ikke er nødsaget til at bruge offentlig transport er jo et kæmpe PLUS. Specielt hvis man har børn, og de stadig er små. I min egen indkørsel holder der en Alfa Romeo 156 fra 1997 - Det er et skrummel hihi ... Men den kan kører og forbinder vores liv, giver  adgangen til omverdenen. Det gælder kørsel til aktiviteter og  familiebesøg. Håber selvfølgelig vi en dag, får råd til en ny bil i indkørsel, men indtil videre er vi glade for vores Alfa.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.