Se, se hvad der holder i MIN indkørsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.593 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Skouboe

Profilbillede for Skouboe

Jeg ELSKER min nye bil - der er SÅ meget plads i den, så skidt være med at det er et stort skrummel...

Freja elsker den - hun har snakket om "ny bil" de sidste 2 dage i vuggestuen og hver gang hun kører i den, kigger hun ud af glastaget og HVINER: "Se mor, Freja kigge mud" (hun har ikke helt styr på ud endnu)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. november 2010

Vingummien

Ej den er da vildt lækker.. tillykke med din nye bil

Anmeld

3. november 2010

msax

Skrumler er nogen gange det der skal til...

Vores bil er lige død, så vi er også begyndt at kigge efter en ny - og det ender nok med et skrummel - enten partner eller balingo... Men indtil vídere klare vi os med den lille lyserøde jeg har vundet/til låns indtil februar.

Når man skal have to børn, mand og hund i en lille fiat, så siger man HURRA for skrumler og drømmer om at man havde en

Anmeld

3. november 2010

JustAnotherName

Profilbillede for JustAnotherName
Foto
Bianca 24.09-07 Celina 22.05-09
Skouboe skriver:

Jeg ELSKER min nye bil - der er SÅ meget plads i den, så skidt være med at det er et stort skrummel...

Freja elsker den - hun har snakket om "ny bil" de sidste 2 dage i vuggestuen og hver gang hun kører i den, kigger hun ud af glastaget og HVINER: "Se mor, Freja kigge mud" (hun har ikke helt styr på ud endnu)

Yaih! Praktisk fremfor alt - at der kan være noget deri! Så er udseendet mindre vigtigt. Syntes da bestemt det er en dejlig bil du har fået dig der. TELLØK MÆ'ET!

Mvh. Katrine.

Anmeld

3. november 2010

ChatH

Skouboe skriver:

jeg er bare misundelig

Kærligst fra Chatarina, Victoria, Emma-sophie og lille Valdemar.

Anmeld

3. november 2010

Ida.

Profilbillede for Ida.

woot woot - nye biler er nice - og biler med meget plads er vejen frem!! Tillykke med dit nye skrummel

Anmeld

3. november 2010

Barbamama

Profilbillede for Barbamama
Foto
Elsker mine to krudtugler
Skouboe skriver:

Ej hvor fedt!!!!! Dejligt med en bil der kan indeholde lidt af hvert.

Anmeld

3. november 2010

Skouboe

Profilbillede for Skouboe
msax skriver:

Skrumler er nogen gange det der skal til...

Vores bil er lige død, så vi er også begyndt at kigge efter en ny - og det ender nok med et skrummel - enten partner eller balingo... Men indtil vídere klare vi os med den lille lyserøde jeg har vundet/til låns indtil februar.

Når man skal have to børn, mand og hund i en lille fiat, så siger man HURRA for skrumler og drømmer om at man havde en

Jeg kan kun anbefale en Berlingo - gerne med modus top, som vores.

Der er dejligt højt til loftet, så det er nemt at få ungerne ind og ud af autostole, der er masser af opbevaring, med bla. små skabe (det er nok specielt for modus toppen) som i et fly over bagsæderne osv.

Og skydedørene er bare fantastiske på en parkeringsplads.

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld

3. november 2010

anna-jonas

Nice.................

Anmeld

3. november 2010

ooo

Sidder her og bliver lidt misundelig. Lækker dyt, dame.

Jeg kører jo rundt i en vintage bil, nærmere bestemt en Opel Kadet (eller kadytten, som den kærligt bliver omtalt) fra 1987. Når man har prøvet at bilen går i stå, og pure nægter at starte igen inde på Kongens Nytorv, så er det at man gerne ville give sin højre arm for et stort skrummel af en bil, bare den var pålidelig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.