Så er der allerede gået 8 uger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Sofie

Tina2 skriver:

Ja, det er vildt vi nu har rundet de 8 uger!!!!  Store tøser

Ja inden vi for set os om, er de jo nærmest flyttet hjemmefra

Og tillykke med Jeres 8 ugers dag også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

JulieE

Sofie skriver:

Taaak.. Billedet hvor jeg sidder med ungerne er taget hos mine forældre.. Lige der, hvor mai havde sin rigtige trælse periode.. og kan sagtens selv se, at jeg seriøst trængte til søvn ha ha.. men n u egentligt meget hyggeligt med sådanne et billede

Og jo.. 8 uger... pauseknap tak!!!

Ja, man kan altid selv se, hvis man ser træt ud.

Line så et billede af Loke på FB og har meddelt at han sød ud, så ham ville hun godt giftes med

Anmeld

2. november 2010

Tina2

Sofie skriver:

Ja inden vi for set os om, er de jo nærmest flyttet hjemmefra

Og tillykke med Jeres 8 ugers dag også

Tak, ja det er ind imellem lidt skræmmende hvor hurtigt det går!!!! Håber iøvrigt det var rigtig hyggeligt da I mødtes i den nye gruppe, det var SÅ hyggeligt idag :-)

Lægger lige billede ind :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. november 2010

Sofie

JulieE skriver:

Ja, man kan altid selv se, hvis man ser træt ud.

Line så et billede af Loke på FB og har meddelt at han sød ud, så ham ville hun godt giftes med

Ha ha hvor sødt

Jamen det aftalte vi jo også dengang..

Dog er jeg bange for, at hun får lidt konkurence.. der er en lill Sofie og en lille Caroline (søskende) som også er interesseret ha ha ha

Anmeld

2. november 2010

Sofie

Tina2 skriver:

Tak, ja det er ind imellem lidt skræmmende hvor hurtigt det går!!!! Håber iøvrigt det var rigtig hyggeligt da I mødtes i den nye gruppe, det var SÅ hyggeligt idag :-)

Lægger lige billede ind :-)

Ja det var rigtigt hyggeligt at ses med sjælland og fyn pigerne.. de er rigtige søde

Nogle talte jeg s.følig bedre med end andre, men sådan er det jo altid

Er bare rigtig øv over, at vi ikke fik taget nogle flere billeder.. syntes også manuela tog billeder, men de er da ikke lagt ind.. og der er heller ikke af alle bebserne 8feks mai kan jeg se

Men havde ikke selv kamera med.. glemte det ØV..!!

Dejligt at I hyggede.. det ser ihvertfald også sådan ud på billederne.. Super skønne billeder alle der er lagt ind

Anmeld

2. november 2010

JulieE

Sofie skriver:

Ha ha hvor sødt

Jamen det aftalte vi jo også dengang..

Dog er jeg bange for, at hun får lidt konkurence.. der er en lill Sofie og en lille Caroline (søskende) som også er interesseret ha ha ha

Griner... Ja, det aftalte vi jo   Line flirter også med en Mikkel. En af Jacobs jævnaldrene fra da de gik i børnehave, som Line kronisk omtaler som "min Mikkel". Hun skal også lige forbi apoteket ind imellem og have en sludder med Mikkel mor 

Men det kunne være sjovt, hvis vi kunne få de to splejset sammen en gang

Anmeld

2. november 2010

Tina2

Sofie skriver:

Ja det var rigtigt hyggeligt at ses med sjælland og fyn pigerne.. de er rigtige søde

Nogle talte jeg s.følig bedre med end andre, men sådan er det jo altid

Er bare rigtig øv over, at vi ikke fik taget nogle flere billeder.. syntes også manuela tog billeder, men de er da ikke lagt ind.. og der er heller ikke af alle bebserne 8feks mai kan jeg se

Men havde ikke selv kamera med.. glemte det ØV..!!

Dejligt at I hyggede.. det ser ihvertfald også sådan ud på billederne.. Super skønne billeder alle der er lagt ind

Nej vi betemte også idag at vi sørme sku' ha' taget nogle flere billeder.... Og tror da vi gik lidt amok  Men det var rigtig hyggeligt, kunne være hyggeligt at ses på Fyn engang som i denne gruppe :-)

Anmeld

2. november 2010

Sofie

Tina2 skriver:

Nej vi betemte også idag at vi sørme sku' ha' taget nogle flere billeder.... Og tror da vi gik lidt amok  Men det var rigtig hyggeligt, kunne være hyggeligt at ses på Fyn engang som i denne gruppe :-)

Jamen det må vi helt sikkert få arrangeret på et tidspunkt

Ved at Dorthe gerne vil ligge hus til.. det sagde hun nemlig også i Slagelse

Anmeld

3. november 2010

tumle81

Stort tillykke med hende. Det er jo nogle fantastiske billeder af dig og dine dejlige børn...

Tiden går så stærkt, Victor er lige blevet 1 år... Det er ikke til at forstå!!

Knus kathrina

Anmeld

3. november 2010

Sofie

tumle81 skriver:

Stort tillykke med hende. Det er jo nogle fantastiske billeder af dig og dine dejlige børn...

Tiden går så stærkt, Victor er lige blevet 1 år... Det er ikke til at forstå!!

Knus kathrina

Mange tak

Og stort stort tilluykke med Victor   Det er godt nok også gået stærkt!!!

Kh Sofie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.