Så er der allerede gået 8 uger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.669 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Sofie

Jeg kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af..

8 uger er vores yngste mus nu  Hun vejer nu 6 kg og er 57cm lang og 2810g og 44 cm lang ved fødslen så det er heeelt vildt så meget hun er vokset på 8 uger

OG hun sover IKKE igennem (Freya og Loke sov begge gennem fra de var 6 uger..!!!)

men i nat vågnede hun kun 1 gang, kl. 3.. og sov fra 22.30 og igen efter kl. 3 til 6.30 så lige i nat, havde jeg vist ikke noget at klage over

dagene går jo bare derud af.. det er fantastisk med en baby i huset igen

Freya og Loke er stadig heeelt exet med hende

Følger lige lidt billeder (beklager til Jer som allerede har set dem på fb)

Kh Sofie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åhhh... Sofie Jeg er så meget ved dig, med at det bare går stærkt. Det er da vildt så stor hun er. haha... Jeg er imponeret over hvor stor Frigg er, men ... Hun er jo 'kun' 5 kg hehe...

Håber vi får tid til den der kop te inden længe

Anmeld

2. november 2010

Sofie

Zafir skriver:

Åhhh... Sofie Jeg er så meget ved dig, med at det bare går stærkt. Det er da vildt så stor hun er. haha... Jeg er imponeret over hvor stor Frigg er, men ... Hun er jo 'kun' 5 kg hehe...

Håber vi får tid til den der kop te inden længe

Jamen så er Mai jo overhalet inden om

Tænkte faktisk på dig igår, at jeg skulle skrive og hører hvornår vi kunne ses.. meen så kom jeg fra det igen... syntes dagene går lige lovlig hurtigt pt.

Er du begyndt på det trænings halløj vi talte lidt om, at jeg muligvis også kunne starte til???

Jeg skal ihvertfald igang med et eller andet.. nu er der jo gået 8 uger siden ks, så nu må jeg gerne

Kh Sofie

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Sofie skriver:

Jamen så er Mai jo overhalet inden om

Tænkte faktisk på dig igår, at jeg skulle skrive og hører hvornår vi kunne ses.. meen så kom jeg fra det igen... syntes dagene går lige lovlig hurtigt pt.

Er du begyndt på det trænings halløj vi talte lidt om, at jeg muligvis også kunne starte til???

Jeg skal ihvertfald igang med et eller andet.. nu er der jo gået 8 uger siden ks, så nu må jeg gerne

Kh Sofie

Jeg er ikke startet på en skid!!!  MEn jeg vil gerne...

Anmeld

2. november 2010

Sofie

Zafir skriver:

Jeg er ikke startet på en skid!!!  MEn jeg vil gerne...

HA HA HA HA....

Jamen der må da være noget i Holbæk eller omegn hvor man kan træne MED sin baby..

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Sofie skriver:

HA HA HA HA....

Jamen der må da være noget i Holbæk eller omegn hvor man kan træne MED sin baby..

Det er der og det skulle være vildt godt... Jeg har skrevet til dem, 9month.dk fordi hjemmesiden er under konstruktion.

Anmeld

2. november 2010

JulieE

Sofie skriver:

Jeg kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af..

8 uger er vores yngste mus nu  Hun vejer nu 6 kg og er 57cm lang og 2810g og 44 cm lang ved fødslen så det er heeelt vildt så meget hun er vokset på 8 uger

OG hun sover IKKE igennem (Freya og Loke sov begge gennem fra de var 6 uger..!!!)

men i nat vågnede hun kun 1 gang, kl. 3.. og sov fra 22.30 og igen efter kl. 3 til 6.30 så lige i nat, havde jeg vist ikke noget at klage over

dagene går jo bare derud af.. det er fantastisk med en baby i huset igen

Freya og Loke er stadig heeelt exet med hende

Følger lige lidt billeder (beklager til Jer som allerede har set dem på fb)

Kh Sofie

Der er sgu da ikke allrede gået 8 uger!! Hvor er hun skøn og hvor erd et nogle gode billeder, Er helt vild med det, hvor du også er med!!

Anmeld

2. november 2010

Tina2

Ja, det er vildt vi nu har rundet de 8 uger!!!!  Store tøser

Anmeld

2. november 2010

Sofie

Zafir skriver:

Det er der og det skulle være vildt godt... Jeg har skrevet til dem, 9month.dk fordi hjemmesiden er under konstruktion.

du siger bare til.. jeg er så KLAR

Anmeld

2. november 2010

Sofie

JulieE skriver:

Der er sgu da ikke allrede gået 8 uger!! Hvor er hun skøn og hvor erd et nogle gode billeder, Er helt vild med det, hvor du også er med!!

Taaak.. Billedet hvor jeg sidder med ungerne er taget hos mine forældre.. Lige der, hvor mai havde sin rigtige trælse periode.. og kan sagtens selv se, at jeg seriøst trængte til søvn ha ha.. men n u egentligt meget hyggeligt med sådanne et billede

Og jo.. 8 uger... pauseknap tak!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.