bilka kaos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. august 2008

bette

skulle bare lige ind og have mig en ny jakke.. jeps den købte jeg altså i bilka.. basta..

nå men jeg kom til at stå i kø i halvanden time..!!! køen var helt ned til den anden ende af butikken.. ssyyg.. og havde jo selvf. mikkel med.. og svigerne... så vi skifteds til at rende rundt efter mikkel.. hvor han pillede det hele ned fra hylderne.. men heller det end han blev hys..

på et tidspunkt blev vi alle sammen så sultne, at jeg smuttede ud mens svigerne holdte vores plads og købte nogle pølsehorn til os.. damn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

Nadi

HALVANDEN TIME (?) 8( Det er jo sindssygt! Dét var aldrig sket i føtex :P

Men I kom helskinnet igennem?? Det er bare træls at alle vil handle på samme tid. Kunne man ikke lave sådan et eller anden gul, rød og blå bånds system lige som i svømme hallen?? "Nu skal alle dem med gul bånd gå til kassen" :))

-Nadia

Anmeld

10. august 2008

Tut

Var du i ISHØJ???

For jeg var præcis det sammen igennem i Bilka i ishøj i dag.

Vi var der 10:10, og kom først ud 13:00, vi havde så bare stået i kø i 2 timer....!!!!!!

Jeg var med min mor, og Noa have jeg heldigvis ladet være hjemme hos Christian.

Det var da altid noget at bilka gik og delte vand og chokolade ud i køen.

Aldrig mere om jeg tager til fødselsdagstilbud i bilka!!!

Mette

Anmeld

10. august 2008

Lene76

hehe jeg var i Bilka Tilst, der var osse mange mennesker. Manden og ungerne kørte en tur også sku jeg ringe når jeg stod i kø..... jeg var inde og ude igen på under 30 min så ik så slemt....

Fik i så de tilbud i kom efter???

Jeg sku bare ha en storskjorte i lila og 3 pk rugbrød... også lige en ponybaby til min datter.

Knus fra Lene som er glad for at hun ik arb i bilka mere.....;)

Anmeld

10. august 2008

bette

Tut skriver:

Var du i ISHØJ???

Vi var der 10:10, og kom først ud 13:00, vi havde så bare stået i kø i 2 timer....!!!!!!

Mette

nej det var dog i viborg.. hold da kæft en omgang.. godt du lod noa være hjemme.. det var et helvede med barn...
v skiftedes jo til at løbe rundt efter mikkel som jo bare drønede derud af på de to ben.. (L)

Anmeld

10. august 2008

bette

Tut skriver:

Var du i ISHØJ???

Mette

hmm og her fik vi kun et sølle stykke vingummi... kunne dælme godt bruge noget vand....

Anmeld

10. august 2008

linemus

Det var da vildt! Min svigermor var også i Bilka - dog i Aalborg - og der var også proppet med mennesker. Hele parkeringspladsen var fuld, hun måtte stå og vente for at få en vogn, og der var kø hele vejen ned gennem butikken! Puha - jeg var godt nok hurtigt vendt om igen, hvis det havde været mig... 8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.