Manden er skruk ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. august 2008

Nadi

Hele weekenden har min kære dejlig mand gået og snakket om at vi skal have nr 2 (L) Og det har godt nok også bare rykket i mig og mine æggestokke, men jeg skal lige være lidt længere inde i min uddannelse (starter først den 26. august) og Oliver skal lige være lidt ældre (gerne 2 år og 9 mdr ;)).

Men vi nåede frem til at om 9 måneder ca vil vi begynde at prøve igen, det tog to måneder at få Oliver. Men det kommer jo slevfølgelig også an på, hvad lægen siger. Og jeg tror faktisk nok at jeg ikke kom til min aftale :$ så må hellere ringe til dem imorgen og få en ny tid.

Og navne er også på plads til nr. 2 og det er skønt, for da vi skulle have Oliver tror jeg først vi blev enige et par måneder inden han blev født.

Ville bare lige dele det med jer, er nemlig bare rigtig glad :)

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

bette

hehe der er bare ík noget bedre end en skruk mand.. hehe de er så søde..
det lyder da spændende;) og cool i har sat dato for hvornår i prøver igen.. hehe..

hva har i så af navne?(L)(H)

Anmeld

10. august 2008

Nadi

bettemouse skriver:

hehe der er bare ík noget bedre end en skruk mand.. hehe de er så søde..
det lyder da spændende;) og cool i har sat dato for hvornår i prøver igen.. hehe..

hva har i så af navne?(L)(H)

Jeg synes lige som at det gør det lidt mere overskueligt. Ikke fordi det lige skal være 01.05.09 vi begynder, men bare at man ved hvornår det sådan ca skal være, det giver lidt ro i kroppen.

Og nej du har ret, det er herligt med en skruk mand :D

Jamen hvis vi får en dreng så skal han hedde Xander/Sander og hvis vi får en pige så har vi tre navne: Josephine, Sophie eller Emma.

Men nu må vi se hvad der sker...

Anmeld

10. august 2008

birgittemarie

Det var sjovt, Nadia. (L)
Her er weekenden også gået med skruk mand. Eller ikke rigtigt skruk, mere praktisk skruk. Han synes, det ville være meget smart at få nr. 2 lige nu, for ellers er han bange for at glemme, hvordan man gør... Altså passer et spædbarn. Så sjældent har vi alligevel heller ikke ægteskabeligt samkvem ;)
Men jeg gik lidt i panik over det, for sådan en beslutning kan jeg ikke finde ud af at træffe og det giver mig grå hår i hovedet med alle de ting, jeg pludselig skal til at spekulere på... Gud ske lov for, at NM bestemte sig til at komme helt uden om mine forholdsregler og planlægninger, for ellers gik jeg nok rundt og spekulerede over første barn endnu.
Desuden er det bare heller ikke særligt skruk-gørende med en mand, der siger, det er bedst lige nu, for hvem ved, om jeg over hovedet vil have flere børn om et år ;) Kan til gengæld godt sætte mig ind i, at det må være rart med en, der pylrer rundt og bliver våd i øjnene over babytøj og den slags (L)

Jeg kan godt sætte mig ind i, at det må være fedt at have sat en dato dog. Så kan man lige som nå at forberede sig... Kunne være, man skulle gøre det.

Knus fra Birgitte - med mærkeligt tastatur, der skifter mellemrum - eller ikke - som det passer det (?)

Anmeld

10. august 2008

Astrid P

Hvor hyggeligt med skrukke mænd!

Her er vi ikke skrukke endnu, men vi var lige ude at gå en lang tur med barnevogn og hund, og der snakkede vi også lidt fremtid - hvor vi gerne vil bo og hvor mange børn vi gerne vil have osv. Anders sagde at han altid havde set sig selv som far til 3 børn, så hvis han måtte bestemme skulle vi have 2 mere... Så lidt fremtids-skruk er han skam!

KH Astrid

Anmeld

10. august 2008

Ny mor

Hvor dejligt, Nadi ;)
Peter var/er bestemt ikke skruk, he, he, det tog mig 1/2 år at overtale ham til en 3´er :)) Og han synes stadig det er vanvittigt, ha, ha.....
Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.