Det var sjovt, Nadia. (L)
Her er weekenden også gået med skruk mand. Eller ikke rigtigt skruk, mere praktisk skruk. Han synes, det ville være meget smart at få nr. 2 lige nu, for ellers er han bange for at glemme, hvordan man gør... Altså passer et spædbarn. Så sjældent har vi alligevel heller ikke ægteskabeligt samkvem ;)
Men jeg gik lidt i panik over det, for sådan en beslutning kan jeg ikke finde ud af at træffe og det giver mig grå hår i hovedet med alle de ting, jeg pludselig skal til at spekulere på... Gud ske lov for, at NM bestemte sig til at komme helt uden om mine forholdsregler og planlægninger, for ellers gik jeg nok rundt og spekulerede over første barn endnu.
Desuden er det bare heller ikke særligt skruk-gørende med en mand, der siger, det er bedst lige nu, for hvem ved, om jeg over hovedet vil have flere børn om et år ;) Kan til gengæld godt sætte mig ind i, at det må være rart med en, der pylrer rundt og bliver våd i øjnene over babytøj og den slags (L)
Jeg kan godt sætte mig ind i, at det må være fedt at have sat en dato dog. Så kan man lige som nå at forberede sig... Kunne være, man skulle gøre det.
Knus fra Birgitte - med mærkeligt tastatur, der skifter mellemrum - eller ikke - som det passer det (?)
Anmeld