Hvad er planen = Virkeligheden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

MariaJ

Hmmm, svært at vide.... Jeg synes "planen" ændrer sig hele tiden. 

Hvis du havde spurgt mig for ti år siden ville jeg have troet jeg skulle have højst to børn, og at jeg ville have været færdig med at få børn nu. For et-to år siden overvejede jeg, om vi måske slet ingen skulle have. Nu har vi én, og nu vil jeg pludselig gerne have en 3-4 stykker. Men i virkeligheden er jeg slet ikke sikker på at jeg vil ofre så meget af mig selv og mit arbejdsliv, som skal til for at have sådan en stor familie. Det tætteste vi kommer på en plan er nok at vi gerne vil have én til, og så må vi se. Vi er heller ikke unge, så ingen ved hvordan det kommer til at gå (men det ved man jo aldrig).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Susanne79

Min plan er at få 2 børn. Har Maja på 8 mdr, så det gør ikke noget hvis der går 1 år eller 2 inden projekt baby bliver skudt i gang igen. Kæresten er heldigvis enig

Anmeld

2. november 2010

Risen

Vil gerne have 3 Og den næste går vi igang med næste år september så vores planer kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

2. november 2010

CmarianN

hc=k skriver:

Hvordan er Din plan med hensyn til børn???

Jeg mener hvormange børn ønsker du dig og kan planen realiceres??

Jeg spørger lidt fordi jeg selv gerne ville have 2 børn, men da jeg er i medicinsk behandling for min ADHD er det ikke en mulighed at få flere børn og det må jeg jo så indrette mine drømme efter. Jeg har en dejlig søn og jeg nyder alt med ham og det gør det knap så svært at vide at jeg ikke skal have flere.

Hvordan ser det ud hos dig??

Jamen jeg har en drøm om, at får 3-4 børn

Om det er realiserbart finder jeg ud af når jeg er gravid

Men sådan som mit liv er skruet sammen og min kærestes ønsker, så kunne det godt blive en virkelighed...

Anmeld

2. november 2010

Noneother

Jeg har en, og vil gerne have en mere om en 3-4 år når jeg er færdig med at læse og har fået overstået min operation i kæben. 

-Det betyder ikke så meget om der er en mand i mit liv eller ej. Jeg er alenemor nu, og kunne sagtens finde på at få et fremtidigt barn med en donor. -Eller lillemandens far, hvis han er frisk til den tid. 

Anmeld

2. november 2010

Dorthe1986

Jeg synes også at min plan har ændret sig drastisk

Jeg har altid vidst jeg skulle have børn og har glædet mig til at det var et projekt jeg skulle i gang med. Jeg kommer selv fra en stor familie, jeg har 5 søskende så har altid forestillet mig, at jeg også skulle have en stor børneflok

Nu er jeg så gravid med den første og lige nu synes jeg at det er fint, hvis det kun bliver til den ene. Tror det hænger sammen med at det har været en lille kamp overhovedet at blive gravid, så jeg føler mig taknemmelig, hvis det er det eneste barn jeg får.

Men mon ikke man bliver skruk igen engag Men under alle omstændigheder kommer nr 2 først en gang, når vi har økonomi til at købe hus, og det er om en 5 års tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.