Hvad er planen = Virkeligheden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. november 2010

hc=k

Hvordan er Din plan med hensyn til børn???

Jeg mener hvormange børn ønsker du dig og kan planen realiceres??

Jeg spørger lidt fordi jeg selv gerne ville have 2 børn, men da jeg er i medicinsk behandling for min ADHD er det ikke en mulighed at få flere børn og det må jeg jo så indrette mine drømme efter. Jeg har en dejlig søn og jeg nyder alt med ham og det gør det knap så svært at vide at jeg ikke skal have flere.

Hvordan ser det ud hos dig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Pige2009

Jeg har Laura og ønsker ikke flere børn. Det mener jeg sagtens kan realiseres

Anmeld

2. november 2010

mor-til-vanessa

hc=k skriver:

Jeg spørger lidt fordi jeg selv gerne ville have 2 børn, men da jeg er i medicinsk behandling for min ADHD er det ikke en mulighed at få flere børn og det må jeg jo så indrette mine drømme efter. Jeg har en dejlig søn og jeg nyder alt med ham og det gør det knap så svært at vide at jeg ikke skal have flere.

jeg har en nu, som bliver 1 i december.

jeg vil gerne have 2 børn, men jeg har ikke sat en tidslinje på det. det bliver nok når jeg engang er færdig med at læse. 

Anmeld

2. november 2010

Svei

hc=k skriver:

Det må tiden jo vise...jeg er 35 år og har en dejlig kæreste som hurtigst vil have nogle unger... jeg er ikke så meget for det, men bliver vi sammen, så vil jeg heller ikke nægte ham hans drøm...men altså nyder jo at jeg kan se en fremtid nu med større børn og det er altså skønt. har været mor siden jeg var ung og nu vil jeg gerne snart føle jeg er mig engang i mellem bare...

Anmeld

2. november 2010

ChatH

hc=k skriver:

HMM vi har 3 stks nu. jeg vil rigtig gerne have en mere snart men manden er ikke enig. han mener vi har nok i de 3.

jeg har det sådan at det skal være et valg vi tager sammen og ikke mig der presser ham ud i det.

Så ved ikke om min drøm kan realiseres vi må se

Anmeld

2. november 2010

JustMe

Vi har den første på vej og vil gerne have 2 (måske 3, det må tiden vise) mere.

Om det kan realiseres kommer an på mange ting i fremtiden samt hvordan min PCO udarter sig. Men jeg håber da inderligt, det kan realiseres

Anmeld

2. november 2010

Laulund87

Min drøm er to børn, men den bliver sikkert ikke realiseret..Vi har ét barn, som er syg og det er skide hårdt så jeg holder mig til den ene

Anmeld

2. november 2010

CamiRon

Vi har en på 16 mdr. og venter nr. 2 i januar. Vi har talt om at vi nok godt kunne tænke os en efternøler, men det vil kræve at vi sælger huset og køber et større. Derfor har vi været i banken og lagt lån om så vi om ca. 5 år er så langt nede i gæld at vi uden problemer kan købe nyt hus uden at tabe på det vi har og derefter har plads til at få nr. 3.

Vi er dog også helt enige om at lysten til nr. 3 kan ændre sig, men at komme ned i gæld er jo altid en god ting.

Anmeld

2. november 2010

Maise

Vi har et fællesbarn, clara på 10 mdr. og vil gerne have flere. er enige om at vi lige venter 1-2 år med at forsøge at få nummer to, da vi ikke skal nå noget. Vi er blevet forældre sent og har jo af den grund en smule travlt det ved vi, men er lykkelige for det ene barn vi har, ønsker meget en mere og får vi det er vi tilfredse. skulle vi nå at få flere end 2 er det jo bare herligt. Så vi synes at der er plads tid, og råd til vores drømme indtil videre. Vi har mange planer for hvad vi vil og tager det stille og roligt og tager så drømmene hen af vejen som vi magter det.

Skulle jeg dog sætte fingeren på noget, så er det at jeg gerne ville rejse lidt mere. Vi er vandt til at rejse 2-3 gange om året. har ikke rejst de sidste 2 år, så trænger. Meeen manden mener heldigvis også vi trænger til 2-3 uger i grækeland til Maj. Så er vi jo enige

Anmeld

2. november 2010

Vingummien

Vil vildt gerne have 3. Har Emil nu. Kæresten vil gerne have et barn. Så håber jo lidt på at han ombestemmer sig når han får sit eget, så vi kan få 3. Ellers så overlever jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.