Børnebøger købes :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
536 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Fru.Mäes <3

Heej alle dejlige damer

Er der nogen af jer, som ligger inde med nogle gamle børnebøger som I gerne vil sælge for en billig penge?

Jeg søger især:

- Strudsen Rasmus bøger.

- Peter Pedal bøger.

- Barbar bøger.

- Lille sorte sambo bogen.

- PIXI bøger.

Og ALLE andre sådan nogle gode gamle bøger, som VI kan huske fra da vi var barn..

Du må meget gerne sende et billede med, af de bøger du sælger..

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Frk. Himmelblå

Ved, du kan få de to klassikere om hhv. strudsen og sambo i Magasin, Kgs Nytorv.

Har i hvert fald set dem derinde i børnebogsafdelingen... Blev helt nostalgisk.

Anmeld

2. november 2010

Fru.Mäes <3

SeptemberBaby skriver:

Ved, du kan få de to klassikere om hhv. strudsen og sambo i Magasin, Kgs Nytorv.

Har i hvert fald set dem derinde i børnebogsafdelingen... Blev helt nostalgisk.

Har nemlig osse set dem alle mulige steder, og man bliver helt.. ÅHH, sat tilbage i tiden.

Jeg HAVDE disse bøger da jeg var mindre, men havde osse et temmelig HIDSIGT temperment - så de holdte ikke

Sidder osse lige og skriver ønskeseddel til ham den bette, det er prima bøger.. Alle de gode gamle

Anmeld

2. november 2010

Frk. Himmelblå

FrøkenHedegaard skriver:

Har nemlig osse set dem alle mulige steder, og man bliver helt.. ÅHH, sat tilbage i tiden.

Jeg HAVDE disse bøger da jeg var mindre, men havde osse et temmelig HIDSIGT temperment - så de holdte ikke

Sidder osse lige og skriver ønskeseddel til ham den bette, det er prima bøger.. Alle de gode gamle

Jeps.

Jeg er selv på udkig efter "Marmelade Amalie", men ved skisme ikke, om den overhovedet findes mere. Var min yndlingsbog i en årrække, da jeg var en lille en...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.