Drengenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

AnneBJ

Auner83 skriver:

Hvis ikke Theodor kunne staves på flere måder, ville jeg bestemt slå et slag for dét navn  ...ellers er jeg helt vild med Liam, men hvis kæresten ikke er så vild med Noam - de to minder jo en del om hinanden

Det er også et dejligt navn.. Vi har snakket om Theo, men ved ikke helt hvad vi synes. Og ja, Liam minder meget om Noam, plus jeg synes alle små drenge hedder det

Tak for forslagene!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

AnneBJ

dehnmaría skriver:

Hvis vi engang får en dreng skal han endten hedde Martinus eller LInus. Synes begge navne er rigtig søde

Jeg foreslog kæresten Linus igår - nixen... Det er en lidt for konservativ én af slagsen, men hva, hvis det kun er navne går det jo nok! Jeg synes begge navne er søde, tak for ideerne!

Anmeld

3. november 2010

MortilTheodor

AnneBJ skriver:

Det er også et dejligt navn.. Vi har snakket om Theo, men ved ikke helt hvad vi synes. Og ja, Liam minder meget om Noam, plus jeg synes alle små drenge hedder det

Tak for forslagene!

Jeg kan rigtig godt lide Theo også - det kalder vi også vores dreng indimellem, selvom han er døbt Theodor

Anmeld

4. november 2010

Svenne

AnneBJ skriver:

OG det er sødt! Det er tilføjet på listen!

Tak

Det var så lidt..
Det er hvertfald dejligt at ikke alle hedder det samme som ens søn

Anmeld

4. november 2010

Mussi30

Da min kusine fik sin søn fik han navnet Søren. Jeg syntes i starten at det var lidt underligt at kalde ham det samme som vores fælles fætter.

Men da de egentlig kun ses til div runde familiefødselsdage osv, var de blevet enige om, at det ikke burde afskrække dem for at kalde deres søn det de egentlig synes han skulle hedde.

Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan du selv har det med din familie, jeg er bare faldet over at du flere gange har sorteret navne fra, fordi der var nogen i familien der hed det. Måske det ligefrem ville være en ære for familiemedlemmet/vennen at baby fik samme navn? Jeg ville i hvert fald nok overveje de navne igen, hvis jeg var glad for dem

Anmeld

4. november 2010

Lillefe

AnneBJ skriver:

Kan I mon inspirere mig lidt, selvom jeg har ret mange krav

2-3 stavelser
Helst kun én stavemulighed
Helst 5-6-7 bogstaver
Helst ikke starte med J
IKKE på top 10
Gerne specielt, men ikke fuldstændig "ukendt", svært at stave, sige osv.

På forhånd mange tak

Tristan

Nilas

Malik

Adrian

Anmeld

4. november 2010

AnneBJ

goodiedk skriver:

Da min kusine fik sin søn fik han navnet Søren. Jeg syntes i starten at det var lidt underligt at kalde ham det samme som vores fælles fætter.

Men da de egentlig kun ses til div runde familiefødselsdage osv, var de blevet enige om, at det ikke burde afskrække dem for at kalde deres søn det de egentlig synes han skulle hedde.

Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan du selv har det med din familie, jeg er bare faldet over at du flere gange har sorteret navne fra, fordi der var nogen i familien der hed det. Måske det ligefrem ville være en ære for familiemedlemmet/vennen at baby fik samme navn? Jeg ville i hvert fald nok overveje de navne igen, hvis jeg var glad for dem

I princippet har du jo fuldstændig ret! Og det er heller ikke udelukkende grund til at frasortere.. Jeg synes bare selv det er møgtræls at hedde det samme som min kærestes søster, og at hendes kæreste hedder det samme som min far...

Anmeld

4. november 2010

AnneBJ

Perl skriver:

Tristan

Nilas

Malik

Adrian

Tak for ideerne! Søde navne alle sammen - de er skrevet ned, skal lige gå og "smage" lidt på dem

Anmeld

4. november 2010

Minipigen

vi venter en dreng her om ikke så lang tid, og vores søn ska hedde Lauge

meget specielt navn og ikke mange der hedder det

Anmeld

4. november 2010

AnneBJ

Minipigen skriver:

vi venter en dreng her om ikke så lang tid, og vores søn ska hedde Lauge

meget specielt navn og ikke mange der hedder det

Det er også rigtig sødt, og noget jeg kunne finde på at overveje

Tak for ideen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.