Drengenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

missie20

AnneBJ skriver:

Måske er de lige en tand for specielle, men jeg vil helt sikkert overveje dem, og lige gå og smage lidt på dem

Kig her: http://www.libero.dk/Pages/General/Article.aspx?id=9435  måske kan det link hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

LinLin

Ja det var jo egentlig en vældig god ide

oscar,

sune,

bertram,

adam,

asger,

david,

felix

Så egentlig er det ok mange navne at vælge imellem, men der er ikke nogen af dem, hvor vi tænker "det er bare det!!"

Begge mine drenges navne er på - så dem stemmer jeg selvfølgelig på

Kan også godt lide Felix! Oscar falder lidt udenfor, for mig, fordi det også kan staves med k!

Anmeld

2. november 2010

CmarianN

AnneBJ skriver:

Jeg foreslog kæresten det, for ngoet tid siden.. "er det ikke ham fra Johnny Deluxe?" "jo, og hva så?" - "Nåhmen ikke noge"... et par minutter senere .." det lyder også som de der karamelnogen der er sværre at sige du ved?" Maoam altså..

Så han nedlægger vist veto - men tak for foreslaget!

Haha jeg kender det der med at manden altid finder ting at samligne navne med...

Jeg er helt vild med Villads, men min fyr synes det minder for meget og stillads (som i det man stiller op hvis man fx skal male huset udenpå)

Tossede mænd

Anmeld

2. november 2010

CmarianN

AnneBJ skriver:

Haha, ja, nogle gange bliver jeg også bremset lidt af alle de krav, og hvem ved, måske vælger vi et navn der falder helt ved siden af

Marius kan jeg godt lide, men manden ikke

Alex - den må skrives på, det er ikke et vi har snakket om

Hannibal - hm, tænker på den der børnefilm fra 90'erne..

Tak for ideerne!

Kan godt lide du tænker på børnefilmen når du høre navnet Hannibal.. Jeg tænkte ellers straks "Hannibal the cannibal/lecter" - de der gyser film !!!

Anmeld

2. november 2010

AnneBJ

missie20 skriver:

Kig her: http://www.libero.dk/Pages/General/Article.aspx?id=9435  måske kan det link hjælpe

Tak for det

Anmeld

2. november 2010

AnneBJ

D & A's mor skriver:

Begge mine drenges navne er på - så dem stemmer jeg selvfølgelig på

Kan også godt lide Felix! Oscar falder lidt udenfor, for mig, fordi det også kan staves med k!

Sådan har jeg det også med Oscar/Oskar.. Vile være glad for kun én stavemåde!

Anmeld

3. november 2010

AnneBJ

3. november 2010

Pigent

Jeg er ikke så godt til at finde navn efter nolge krav så du får bare lige nogle navne også må du selv se om de kan bruges.

Emilius
Sofus
Alfred
Frede
Laurids
Villads
Villum
Micas
Daniel

Anmeld

3. november 2010

sandra-t

syns jo bestemt at valdemar er et dejligt navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.