Hysterisk grædende baby, hvorfor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.866 visninger
12 svar
1 synes godt om
2. november 2010

Käte

Er der nogen som også oplever at jeg ellers glade baby lige pludselig skriger og græder fuldstædig hysterisk?? Hun knytter hånden og dropper den ind i munden samtidig med hun bliver helt rød i hovedet og skriger og græder, vil ingen ting hverken have bryst eller noget kan ikke finde ud af om hun har ondt eller bare er hysterisk. jeg tænker at hun har ondt men pludselig kan det vende som at trykke på knap og så er der ikke mere eller andre gange skriger hun til hun falder i søvn af udmattelse, det er ikke rart at se på når man ikke ved hvorfor hun gør sådan.

Nogen der prøver det samme og har nogle gode råd???

Kan heller ikke få hende til at tage en sut eller drikke flaske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Vidunderligeunger

Det har Alberte også nogen gange det der. det er som regel overstimulering :/ i hvert fald herhjemme...

Anmeld

2. november 2010

Käte

BlyViol skriver:

Det har Alberte også nogen gange det der. det er som regel overstimulering :/ i hvert fald herhjemme...

Det tænker jeg også eller måske træthed men det er vel også lidt det samme...

Anmeld

2. november 2010

Risen

Käte skriver:

Er der nogen som også oplever at jeg ellers glade baby lige pludselig skriger og græder fuldstædig hysterisk?? Hun knytter hånden og dropper den ind i munden samtidig med hun bliver helt rød i hovedet og skriger og græder, vil ingen ting hverken have bryst eller noget kan ikke finde ud af om hun har ondt eller bare er hysterisk. jeg tænker at hun har ondt men pludselig kan det vende som at trykke på knap og så er der ikke mere eller andre gange skriger hun til hun falder i søvn af udmattelse, det er ikke rart at se på når man ikke ved hvorfor hun gør sådan.

Nogen der prøver det samme og har nogle gode råd???

Kan heller ikke få hende til at tage en sut eller drikke flaske...

Hvor gammel er hun? Kan det være en tand der er på vej?

Anmeld

2. november 2010

Englepigen

Nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er, men min søn på 1½ kan gøre det samme. Græder/skriger uhæmmet som om han har ondt. Nogen gange falder han i søvn af udmattelse, andre gange kan han hives ud af sin "trance" ved sjov og andre gange så skal han bare krammes og stopper selv.

Han har ligee fået lagt dræn, så ved det ikke er ørene. Han er ved at få tænder, så det kan godt være det. Han er i seperations-angst-fasen og farmand har været væk længe og det påvirker ham. Jeg ved ikke havd grunden til det er, der kan være mange ting. Men jeg har hørt mange mødre nævne det flere gange i deres ungers opvækst og det er meget frustrerende. Det vigtigste er vidst bare at være der, holde sig rolig og afslappet, selv det er svært og kramme den lille.

Har desværre ikke noget råd

Anmeld

2. november 2010

Vidunderligeunger

Käte skriver:

Det tænker jeg også eller måske træthed men det er vel også lidt det samme...

hehe ja, overtræt I starten blev jeg tit forskrækket, men lærte lige så stille at læse hendes signaler

Anmeld

2. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Sådan er Frederikke på 4 mdr. også herhjemme - hun er det oftest om aftenen når hun skal puttes, og ofte er det fordi hun er overstimuleret/overtræt.

Hvor gammel er din datter, og hvornår på døgnet sker det?

Anmeld

2. november 2010

Käte

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Sådan er Frederikke på 4 mdr. også herhjemme - hun er det oftest om aftenen når hun skal puttes, og ofte er det fordi hun er overstimuleret/overtræt.

Hvor gammel er din datter, og hvornår på døgnet sker det?

Hun er lidt over 3 mdr. og det kan sker på alle tidspunkter, i dag var hun bare alene hjemme med mig uden larm eller noget jeg gav hende godt nok et bad måske det var nok til at hun blev overtræt, hun har ingen fast soverytme om dagen, og sover ofte meget korte lurer men efter bad og skrige tur sove hun nu tungt i kravlegården.

Anmeld

2. november 2010

Käte

Risen skriver:

Hvor gammel er hun? Kan det være en tand der er på vej?

Hun er 3 mdr og der er ingen tænder at mærke, hun er hun lige vågnet og græder så bare

Anmeld

2. november 2010

Risen

Käte skriver:

Hun er 3 mdr og der er ingen tænder at mærke, hun er hun lige vågnet og græder så bare

Hmm mærkeligt.. :/ Min datter er også 3 måneder og har allerede fået en tand..  meen det er jo ikke til at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.