hvidovre hospital, er det virkelig så slemt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

misslea

isabellamor skriver:

ja grunden til at jeg lige vil oprette et emne omkring Hvidovre er fordi at det er der jeg skal poppe ungen ud.. MEN men men.... FØR jeg blev gravid hørte jeg at Hvidovre var et SUPER fødested og at det er der der er mest erfaring og så videre i den dur... EFTER jeg så er blevet gravid og har valgt hvidovre som fødested har jeg kun hørt lort og lagkage om stedet og at det er så dårligt at føde derinde.. eller mere tiden op til fødslen og så igen tiden efter fødslen men at selve fødslen gik fint..

jeg syntes det er underligt at man hører at det er ihh og åhh så fantastisk der, og så kort tid efter at jordemødrene siger op derinde pga stress og folk der føder derinde får dårlig behandling (mht amning osv) at man faktisk står med det hele selv, hvor jeg også tænker at JEG VIL FANME AMME om det så skal koste mig 4 dage på et sygehus (det kommer det self ikke til) og jeg ved fra min venninde der fødte derinde for 4 mdr siden at hun fik ingen hjælp til amning what so ever derinde og når hun ringede efter en sygeplejerske gik der ½ time før de kom...!!  nu ved jeg så også at min venninde giver ret let op mht til når tingene bliver lidt besværlige og det gør jeg altså ikke.. og har det ikke også meget at gøre med hvordan man selv er på sygehuset for hvis man ikke siger noget tror de jo at man ikke har brug for hjælp.. man skal jo sige det hvis det er der er problemer eller besvær... og min venninde siger også at ALLE fra hendes mødregruppe havde kun dårlige oplevelser med hvisovre..

og jeg kender også en som fødte derinde i januar i år hvor hun fortalte om patienthotellet og at det bare var rigtig fint at faren også kunne sove derinde på en sovesofa og spise mad derinde for et beløb på ca 150 kr om dagen... og det vil jeg fanme gerne gi for at min kæreste ikke skal hjem og være alene nu når vores baby lige er kommet til verden.   og hun fortalte også at der var god hjælp at få og at de var søde og rare derinde.. og det samme siger min søster som har født to børn derinde.. den sidste for 5 år siden godtnok... 

mange siger det ene og mange siger det andet.. hvad er jeres erfaringer derindefra....  for jeg vil virkelig gerne vide det...!

Jeg har kun positive ting at sige om Hvidovre som fødested!!!! Jeg fødte her d. 12 okt, og jeg har fået den bedste behandling både før, under og efter fødslen!!!

Alle har været SUPER søde, hjælpsomme og imødekommende, og den jordemoder jeg havde gennem min graviditet har været fantastisk.... og det samme gælder hende, jeg fødte med!!!

Da vi kom hjem efter fødslen havde vi 2 hårde nætter med rigtig meget gråd... og jeg kunne ringe hele natten til patienthotellet og få gode råd og vejledning....og personalet var bare helt fantastiske )

Det  samme gjaldt de dage vi lå på patienthotellet.... vi fik al den hjælp og støtte, som vi havde brug for....

så kun gode og positive oplevelser herfra...

hilsner fra lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.