jeg har født der i sep. 2009.
Selve fødslen gik fint. Det var professionelt personale. Lige bortset fra, at man valgte, at skabene på fødestuen skulle fyldes op (sikkert til næste fødsel), mens jeg havde et hoved stikkende ud mellem benene. Måtte i stedet for at bruge en presseve på at presse råbe: Undskyld mig, men jeg kan sgu ikke det her, når folk render ind og ud hele tiden!! For ja, der var folk som kom og gik, som det passede dem, - uden de havde noget at gøre med min fødsel!
Efterfølgende kom vi på patienthotel. Det var trist, at jeg kun lige akkurat nåede at blive syet sammen, før der stod en portør i døren og sagde, at vi skulle komme med...
Og så var der lige det, at patienthotellet blev taget i brug i sep.,men da var det endnu ikke færdigt, så der gik stadig håndværkere og malede, og værelserne var ikke helt klar. Vi fik stress af det og tog hjem. Få timer efter vores datter var kommet til verden. Var lidt hårdt at gå op på 5. sal lige efter fødslen, men valgte det fremfor håndværkerhelvede. Til gengæld har jeg hørt, at patienthotellet, nu hvor det står færdigt, er blevet ret godt
. Bare en skam at budgetter pressede dem til at åbne afdelingen, før den var klar i sin tid.
Hvis jeg var dig, ville jeg føle mig overordnet tryg ved Hvidovre. Men tror du gør ret i at insistere på "din ret", hvis problemer skulle opstå...
Held og lykke med det hele.
Anmeld