Kan jeg stadig bruge det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Becks

Jeg lavede en MMF kage i Maj, og har en del MMF der er blandet med pasta farve i overskud..

Det har stået i køleskabet i bokse med låg, kan det stadig bruges? Og hvor længe må det stå i køleskabet før det er for gammelt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Guldet

HMM .. jeg ved det ikke.. men jeg tænker at det er for gammelt? hvis det skulle holde sig så længe .. skulle det så ikke ha været på frost?? hmm aner det ikke..

Anmeld

2. november 2010

ekzunz

Det er jo sukker med sukker - så jeg tror altså godt det kan holde sig! Jeg ville bruge det.....tror jeg.....

Anmeld

2. november 2010

Becks

LAURAS MOR skriver:

HMM .. jeg ved det ikke.. men jeg tænker at det er for gammelt? hvis det skulle holde sig så længe .. skulle det så ikke ha været på frost?? hmm aner det ikke..

Tak for svar :-)

Det er kun sukker der er i..

Anmeld

2. november 2010

Becks

Znuzke skriver:

Det er jo sukker med sukker - så jeg tror altså godt det kan holde sig! Jeg ville bruge det.....tror jeg.....

Ja det jo det.. Hm måske man skulle smage på det, orker det bare ikke, når jeg tager Metformin, går maven helt amok med sukker

Anmeld

2. november 2010

Ploffer

Jeg ville altså bruge det uden tøven... 

Det er jo bare sukker, så det skulle ikke så gerne blive dårligt på nogen måde 

Anmeld

2. november 2010

Becks

Ploffer skriver:

Jeg ville altså bruge det uden tøven... 

Det er jo bare sukker, så det skulle ikke så gerne blive dårligt på nogen måde 

Hm ja, det må jeg gøre så :-)

Anmeld

2. november 2010

mariamiss6

det smager nøjagtig som det skal, det lover jeg dig.... det store spørgsmål er dog om du kan bruge det eller om du er for tørt nu, det kan du kun finde ud af ved at prøve at, lege med det

Anmeld

2. november 2010

Becks

mariamiss6 skriver:

det smager nøjagtig som det skal, det lover jeg dig.... det store spørgsmål er dog om du kan bruge det eller om du er for tørt nu, det kan du kun finde ud af ved at prøve at, lege med det

Oki 1000 tak 

Anmeld

2. november 2010

Manakauapo

Jeg ville ikke bruge det, da det er MMF. Der ophober sig bakterier i det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.