Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg lavede en MMF kage i Maj, og har en del MMF der er blandet med pasta farve i overskud..
Det har stået i køleskabet i bokse med låg, kan det stadig bruges? Og hvor længe må det stå i køleskabet før det er for gammelt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HMM .. jeg ved det ikke.. men jeg tænker at det er for gammelt? hvis det skulle holde sig så længe .. skulle det så ikke ha været på frost?? hmm aner det ikke..
Det er jo sukker med sukker - så jeg tror altså godt det kan holde sig! Jeg ville bruge det.....tror jeg.....
LAURAS MOR skriver: HMM .. jeg ved det ikke.. men jeg tænker at det er for gammelt? hvis det skulle holde sig så længe .. skulle det så ikke ha været på frost?? hmm aner det ikke..
Tak for svar :-)
Det er kun sukker der er i..
Znuzke skriver: Det er jo sukker med sukker - så jeg tror altså godt det kan holde sig! Jeg ville bruge det.....tror jeg.....
Ja det jo det.. Hm måske man skulle smage på det, orker det bare ikke, når jeg tager Metformin, går maven helt amok med sukker
Jeg ville altså bruge det uden tøven...
Det er jo bare sukker, så det skulle ikke så gerne blive dårligt på nogen måde
Ploffer skriver: Jeg ville altså bruge det uden tøven... Det er jo bare sukker, så det skulle ikke så gerne blive dårligt på nogen måde
Hm ja, det må jeg gøre så :-)
mariamiss6 skriver: det smager nøjagtig som det skal, det lover jeg dig.... det store spørgsmål er dog om du kan bruge det eller om du er for tørt nu, det kan du kun finde ud af ved at prøve at, lege med det
det smager nøjagtig som det skal, det lover jeg dig.... det store spørgsmål er dog om du kan bruge det eller om du er for tørt nu, det kan du kun finde ud af ved at prøve at, lege med det
Oki 1000 tak
Jeg ville ikke bruge det, da det er MMF. Der ophober sig bakterier i det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128