JAmen mine børn går da i bladnet tøj:-)
Dvs de går i det JEG kan lide, og senere når de selv kan vælge så må de det. Men det kommer loft på, for som mor vil jeg ikke give 1200 kr for et par jeans til min søn.
Men jeg køber tøjet fordi jeg klan lide det, min søn aner på nuværende tidspunkt intet om mærker, han er jo snart 3,5 år og går bare i det jeg giver ham på. Det er da kun når folk fortæller ham hvad han har på han går op i det. og så er det som regel frodi de har en sej tegning af en tiger eller andet sjovt på :-)
Kan godt se det er et problem med mode og børn osv, men så må man jo indøfre skole uniformer så alle er ens klædt på i skoletiden. Så er det kun fritiden den er gal med
Jeg blev fint , men dælme ikke meget. Ingen tvivl om at det dengang handlede om H2O klipklappere, Levis og Diesel jeans og det havde vi bare ikke ret godt råd til.
Men med en god personlighed kommer man langt og det gælder uanset tøjet. Og det er da langt vigtigere at ens børn kan komme frem med deres person end deres "tegnebog".
Så mine børn skal srøem også lære værdien af penge uanset om jeg køber lækkert tøj til mine børn eller ej.
Faktisk vil jeg sige at folk herinde der føler sig stødt over at folk snakker lækkert tøj til ungerne, tit sidder og kommer med nedladende kommenterer om emnet. Dermed er de lige så irriterende fordi de "fordømmer" folk der rent faktisk gerne vil give 300 kr for en blød lækker trøje til ens barn i stedet for 99 kr i Bilka:-)
Og ja, jeg køber alle mærker, name it, Mads og Mette, Bilka, Føtex og Småfolk og andre lækre og lidt dyrere ting, fordi jeg kan LIDE det og fordi jeg har råd til det.
Anmeld