Hva så Astrid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. august 2008

Marco2

Hvordan er Smillens første uge gået?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

Astrid P

Det er gået rigtig fint. Hun var der jo kun onsdag, torsdag og fredag, så vi er ikke helt vildt rutinerede endnu. Torsdag var desuden en meget kort dag, for Smilla vågnede røv-tidligt om morgenen og var totalt træt da vi kom i vuggeren - dårlig timing! Så vi smuttede hjem efter 1½ time. Men fradag var hun der alene i ½ times tid imens jeg lige var henne og handle, og det gik fint. Hun var ked af det/vred da jeg gik, men det gik over rimelig hurtigt og så hyggede hun sig ellers helt fint med de andre unger da jeg kom igen. Selvfølgelig begyndte hun lige at pive lidt da hun så mig, men det gik hurtigt over igen så vi glæder os til den næste uge. Der er heldigvis laaang tid til jeg skal starte, så vi kan tage den fuldstændigt i Smillas tempo...

Hvad med Emily, hvad siger hun til alt det nye der sker?

KH Astrid

Anmeld

10. august 2008

Marco2

Jamen hun har taget det rigtig fint. Hun siger pænt farvel og vinker når jeg går. Og når jeg henter sidder hun oftest og hygger sig, og vil gerne lige ha' et kram men så er hun også videre... SÅ jeg tror sørme hun hygger sig rigtig meget. Og hun har knyttet sig rigtig godt til hendes primære gog, som er rigtig sød. Så det går fint. HUn har prøvet at være der i 4 timer selv. På mandag skal vi prøve at hun skal komme som "til hverdag" og så skal jeg hente hende ved 14-tiden.... AG - back to real life :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.