Jeg har gjort nyt drengetøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

BellaT

Eiijjjj! De grønne bukser med træet.. Og de lyseblå på den smukke model. Ja, allesammen! Synes det er rigtigt godt at du laver sådan noget flot drengetøj. Det er nemlig ret svært at finde sødt og sejt drengebabytøj. Altså i forhold til udvalget af pigebabytøj. 

Hmmm, de der grønne bukser kommer vist til at hjemsøge mig nu.. Har godt nok ikke en drengebaby, men altså...

Øjjj, hvis min kommende nevø/niece er en nevø, så vender jeg lige tilbage, hvis du stadig har nogle. Er det ok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Nadi

Hvor er det en lækker model du har dig

Jeg synes det er super flot, det er vel ikke sådan det kan laves til piger?? Er da helt ekset efter at få sådan en dragt til Frida

Anmeld

2. november 2010

birgittemarie

Tusind tak skal I have også! Jeg er SÅ glad for, at I også synes, det er fint!

Siber - jeg håber, du får tid til at sy i barslen, hvis du synes, det er sjovt! Ellers så op i mørket med det. Det skulle nødigt være en sur pligt.

Louise - Tusind tak og ja, jeg sælger dem her: www.novasark.dk/catalog

til 250 kroner.

Jeg er helt enig! Det er så dejlig ENKELT at sidde der og sy frem og tilbage. Ingen uforudsigeligheder og skrigende småkravl i syning. Jeg håber, du snart får dig en virkende symaskine igen!

BellaT: Du kan tro, du må vende tilbage. Anytime Og tusind tak for rosen.

Og du har helt ret! Det er knald-svært at finde drengetøj og det var også derfor jeg gik i gang. Og så blev det rigtig skægt, fordi det faktisk er et så ubevandret marked.

Knus Birgitte, der nu er nødt til at vise jer slyngevuggen også!!

Anmeld

3. november 2010

Susan1978

BM, det er bare for cute..  ja eller faktisk lidt sejt som de andre siger!

Anmeld

4. november 2010

birgittemarie

Nadi skriver:

Hvor er det en lækker model du har dig

Jeg synes det er super flot, det er vel ikke sådan det kan laves til piger?? Er da helt ekset efter at få sådan en dragt til Frida

Tusind tak Nadi og selvfølgelig kan det det. Du siger bare til, hvad du kunne tænke dig og i hvilke farver.

Hvordan har du det?

Knus B

Anmeld

4. november 2010

birgittemarie

Susan1978 skriver:

BM, det er bare for cute..  ja eller faktisk lidt sejt som de andre siger!

Tusind tak Susan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.