Jeg har gjort nyt drengetøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. november 2010

birgittemarie

Og vil så gerne vise jer det. Jeg er selv sådan en glad én, fordi det endelig er lykkedes mig at lave noget drengetøj, som jeg synes er farverigt og interessant uden at være tøset eller efterligninger.

Jeg havde det med på Børnebazar i sidste weekend og det solgte faktisk rigtig godt, så jeg synes, det er dejligt.

Kig! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Lene76

Hvor er det fint, og lækker lille model

Anmeld

2. november 2010

bette

ej hvor er jeg vild med den første super fedt

Anmeld

2. november 2010

Muffinmus

Jamen hvor ser det også lækkert ud:-)

Anmeld

2. november 2010

Mary

Rigtig flot, og godt gået! Jeg kan specielt godt lide de lyseblå som den flotte model bærer 

Anmeld

2. november 2010

ka li ja

skide flot, hvor er du bare dygtig altså.

det talent gad jeg godt ha

Anmeld

2. november 2010

birgittemarie

Tusind tak alle sammen!! Jeg er glad for, at I kan lide det!

Knus Birgitte

Anmeld

2. november 2010

Grynt

vildt fede dragter du har lavet!! Den lille model på billedet er da bare for cute  

Anmeld

2. november 2010

Siber

Hvor er det flot, eller måske mere sejt!

Du er bare super dygtig! og lækker modellas

Ville ønske at jeg gad at tage mig sammen til at sy igen, men det kan jo være at motivationen kommer igen!!! Nu har jeg fået min mors symaskine, og den er noget bedre end min egen, så det kan jo være at det kommer!

Knus Siber

Anmeld

2. november 2010

Louise mortil4

Og vil så gerne vise jer det. Jeg er selv sådan en glad én, fordi det endelig er lykkedes mig at lave noget drengetøj, som jeg synes er farverigt og interessant uden at være tøset eller efterligninger.

Jeg havde det med på Børnebazar i sidste weekend og det solgte faktisk rigtig godt, så jeg synes, det er dejligt.

Kig! 

Hvor er det bare super folt.

Er det noget du sælger af og evt pris på sådan nogel fine grønne nogen som på første billede eller dem på billede 3

Hvem der bare havde en symaskine der ville sy. Det er da terapi i sig selv at sidde ved sådan en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.