så er jeg tilbage, weeee...hvor har jeg bare savnet jer!
Ja nu er man så fru Jensen, og det gør jo i grunden slet ikke ondt!
Tusind tak for smsérne...i er sgu så søde!
Men dagen gik jo helt fantastisk, og vi startede tidligt op med forberedelser om fredagen, og havnede først i vores senge da klokken var 06.00 lørdag morgen!
øSå i går vi vi helt ødelagt!
Vi havde en fantastisk dag, og følelsen kan da slet ikke beskrives, det var stort at stå ved alteret med Michael, og vide at nu var det man blev mand og kone... Men da Michael kiggede mig ind i øjnene, ja så forsvandt den der underlige følelse af usikkerhed...og der var da slet ingen tvivl om at vi var to om det her projekt...aj for en fed følelse.
vi blev så enige om at om 10 år, så fornyede vi vores løfter, og holder en lige så sjov fest igen.
som altid havede jeg jo de her to fantastiske veninder som var tovholder for simpelthen alt...og hver gang jeg havde noget der lige skulle gøres, så bad de mig sætte mig, for det var ordnet!
Da Tif skulle hentes, og jeg ville pakke til hende, så var taske og alt pakket, der var skrevet blandingsforhold på hendes flasker ned...og sutter dyner og haffelaf var pakket...jeg er drøn imponeret over de to piger, og elsker dem af hele mit hjerte! (men det tror jeg nok de begge ved!
Der var en enkelt uheldig episode...men den blev så heldigvis også ordnet. En enkelt fyr (som var inviteret af nødvendighed!) syntes det var sjovt at drikke kasper fuld inden maden var færdig, der var whiskey til irsk kaffe, og det fandt de frem inden maden var færdig, og vi sad til bords, og så skulle det hedde sig at de to skulle se hvem der først gik under bordet...fyren her er en venindes mand, og han er vel omkring de 28...det er jo klart han skal vinde i sådan en sag...og hvad fanden skal det lige gøre godt for? Kasper aner sgu ikke bedre, og det er da mit held at knægten ikke kan lide det sprøjt...Michael og jeg har jo så hver vores nevø, som hoppede på sagen og tog sig af Kasper inden det gik galt, og så røg jeg i køkkenet med fyren som fik skrevet og fortalt...og det endte med at Kasper stoppede med at drikke, og veninden og manden tog tidligt hjem! (heldigvis!)
senere på aften, da alt panikken havde lagt sig, og vi kun var nogle enkelte tilbage, hentede vi Kasper ud igen, og så fik han lov at drikke sammen med kærsten, det andet var sgu synd for ham, men ikke mere panik end det kunne stoppes lynhurtigt!
ellers fik vi danset brudevals, fik klasket kage i ansigterne på hinanden, fik sunget sange, og fik spist, skålet og grint..
Michael og jeg var jo enig om at ikke ville give hinanden morgengave, men tøserne fra polterarbend syntes ikke jeg skulle slippe, så jeg fik sørme en gave :$, lol...og svigerfar var flad af grin...og han ville sgu vide hvordan den virkede...så min gode søde veninde demonstrerede den lige for ham....lol!
ikke nok med det, så syntes de her piger jo det var forfærdelig for min veninde Maria, hende som er reservemor for mine unger...for nu skulle hun jo lade Michael tage hendes plads...så hun fik sgu også en, er i gale vi hylede af grin!
den bedste gave jeg nu alligevel tror vi fik...det var en kasse fra min søster, en tom en, som hun kaldte en slags panduros æske...der var hjerter på den, og bånd omkring den, med flotte håndtag, og jeg undrede mig da godt nok da hun rejste sig og holdte tale, ...den æske skulle så fyldes med hilsner til os, så der blev delt papir og kuglepenne rundt, og i den kasse måtte man ligge ting i, alt hvad man kunne finde fra dagen, det kunne være bordpynt, sange, Michaels afklippede strømper, og slips, ja det kunne være alt hvad de fandt...pynt fra bryllupskagen, og ja...jeg aner ikke hvad der havnede i den kasse...jeg nåede dog selv at ligge en hilsen til Michael i den....
under talen siger min søster så at til næste år ved samme tid, ville hun tage en friweekend, og passe vores unger, og så ville vi få kassen udleveret, og så skulle vi åbne den sammen på vores første bryllupsdag...aj jeg syntes det var en fed gave, og da aftenen så var ved at være færdig, bandt min søster sløjfe på kassen igen, og så fik min svigermor den med hjem! og jeg er bare så spændt på den!
men alt i alt, så havde vi en fed dag.
og hunni, tak for hjælpen med brudevalsen, men det blev slet ikke nødvendig...for min bror havde øvet den på keyboard, så han gav den gaz på alle tangenter...weee
ja så er der jo så lige her til sidst et lille ?, hvem er den søde person som har sendt os blomster herinde fra?
det havde vi slet ikke forventet...og nu aner jeg ikke hvem jeg skal sige tak til...(L)
stort knus fra Fru Sloggi!
Anmeld