Opdatering - endelig opkald fra sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Har spurgt flere gange men det er unødvendigt mener de, for han kommer jo når han kommer..

Tino var en lille lille gut på 3020g og var kun 49cm lang..!! Og fik veer på termins dagen og fik 3 døgn med veer..!!

Så er det sikkert derfor.. Hvad bliver lillebror skønnet til? -og har I egentlig et navn til ham?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Så er det sikkert derfor.. Hvad bliver lillebror skønnet til? -og har I egentlig et navn til ham?

Lillebror er lige blevet skønnet idag til 3400g...!! og mit sf-mål er 39..!!

Tino blev skønnet til en 4kgs baby men ud kom han og var 1kg mindre..!! Men da var maven hellere ikke nær så stor..!!

Anmeld

1. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Hovsa og ja..

Lillebror hedder Liam

Anmeld

1. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Lillebror er lige blevet skønnet idag til 3400g...!! og mit sf-mål er 39..!!

Tino blev skønnet til en 4kgs baby men ud kom han og var 1kg mindre..!! Men da var maven hellere ikke nær så stor..!!

Ja så ville du være i uge 39 efter gennemsnitsmålene. Men det kan man nok ikke helt regne med alligevel.

Anmeld

1. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Hovsa og ja..

Lillebror hedder Liam

Det er også et sødt navn. Og passer godt med Tino.

Anmeld

1. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Ja så ville du være i uge 39 efter gennemsnitsmålene. Men det kan man nok ikke helt regne med alligevel.

Nej tror hellere ikke man  kan regne helt med det - men altså hvis jeg "kun" er i uge 36 som nf scanningen viste jamen så vil jeg tigge og be JM om at sætte mig igang i uge 37-38 - pga. af smerter ellers vil jeg simpelthen ha et KS..!! Kan simpelthen ikke klarer smerten mere..!!

Anmeld

1. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Det er også et sødt navn. Og passer godt med Tino.

1000 tak ja vi syntes også det passer godt sammen med Tino ..

Har ALTID været vild med specielle navne

Anmeld

1. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Nej tror hellere ikke man  kan regne helt med det - men altså hvis jeg "kun" er i uge 36 som nf scanningen viste jamen så vil jeg tigge og be JM om at sætte mig igang i uge 37-38 - pga. af smerter ellers vil jeg simpelthen ha et KS..!! Kan simpelthen ikke klarer smerten mere..!!

Håber da hun vil forsøge at skubbe dig i gang i uge 37-38 måske med at få løsnet hinder osv. Sygehuset gør det åbenbart først i uge 39 altså 38 fulde uger.

Anmeld

1. november 2010

henh01

quar20 skriver:

1000 tak ja vi syntes også det passer godt sammen med Tino ..

Har ALTID været vild med specielle navne

Også jeg. Kæresten og jeg er inde omkring navnet Noam, men det er som om han ikke helt er overbevist. Jeg synes det er smukt. griner Min datter synes dog det er forfærdeligt. hahaha "mor det lyder bare ikke sådan helt rigtigt - Noam, Noam, Noam" "Men hvis man ser det fra den lyse side er det måske meget pænt" HUn er skør.. haha

Anmeld

1. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Håber da hun vil forsøge at skubbe dig i gang i uge 37-38 måske med at få løsnet hinder osv. Sygehuset gør det åbenbart først i uge 39 altså 38 fulde uger.

Ja jeg vil ihvertfald tale for min syge moster på torsdag hvis der altså ikke sker noget inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.