henh01 skriver:
Vi voksne kender også konsekvensen.. 
Okay.. Jamen hvis du er 13 dage længere henne, hvorfor rykker de så ikke din termin? Det er da bestemt noget der er værd at føle på i den sidste ende, specielt når man har det skidt.
Ja det vil jeg jo også mene - men i følge min nf scanning er jeg jo sat til d. 26 nov - og den fastholder de TRODS læger, yderligere scanninger og diverse Jm'er tvivler STÆRKT på at jeg sku være i uge 36 nu..!! men derimod være i uge 38 nu..!!
Men ja kan jo ikke gøre så meget - andet end at sige til når jeg mærker smerter og reagerer på hvad kroppen sender af signaler..!!
Desuden har jeg ikke været alt for heldig i denne graviditet som du ved mht. til smerter, urinvejsinfektioner osv..!! Og derudover har jeg været til Jm 3 gange og har nu fået en ny JM.. Med den gamle lavede vi en dobbelttid for at få snakket fødsel osv - fordi jeg havde en rigtig træls oplevelse af min første fødsel..!! Den har Jm centeret så valgt at slette og først givet mig en tid på torsdag hvor jeg så er i uge 37 i følge nf scanningen.. Og der er alm. tjek..!! Det gør mig lidt ked af det - MEN MEN han kommer vel ud på et tidspunkt..!! Har endnu ikek hørt om nogle babyer der har fået lov til at blive derinde..!!
Så nu håbe rjeg bare på at den nye JM er sød - og at vi kan få snakket om igangsættelse hurtigst muligt. Ellers er jeg HEL sikker på at jeg ikke klarer en fødsel - og slet ikke den sidste tid.. For selvom jeg ligger ned og slapper af gør det jo ondt.. Og det gør jo at jeg ikke får sovet..!!
Anmeld