Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SussieThyssen skriver: Du kunne jo prøve at gå en god rask tur
Du kunne jo prøve at gå en god rask tur
tror ikke rigtig på det der med at gå.. men ville nok have gjort det hvis det ikke var for den storm der er her, hold da op hvor det blæser og regner ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvordan går det?
Maggieh skriver: Heej alle dejlige baby.dk mennesker d; .. Jeg har fået lavet en hindeløsning her kl. ca. 12.30 og jm. sagde at der kunne gå et par timer til der skete noget hvis der ellers sker noget, synes ellers at jeg har læst rigtig meget om at det gør såå ondt, og det synes jeg overhovedet ikke at det gjorde og jeg har en rigtig lav smertetærskel (: .. Ihhh håber og for at det virker !! kunne være så dejligt!! og hvis ikke jamen så skal mig og min dejlige kæreste i biffen i aften så dagen kommer nok til at gå hurtigt og så er der også kun 7 dage til igangsættelse Hvad er jeres erfaring af hindeløsning?? (ved godt at der er lavet mange tråde om det før, men måske der er flere der ikke har skrevet hehe) Hilsen Maggie, uge 41
Heej alle dejlige baby.dk mennesker d; ..
Jeg har fået lavet en hindeløsning her kl. ca. 12.30 og jm. sagde at der kunne gå et par timer til der skete noget hvis der ellers sker noget, synes ellers at jeg har læst rigtig meget om at det gør såå ondt, og det synes jeg overhovedet ikke at det gjorde og jeg har en rigtig lav smertetærskel (: ..
Ihhh håber og for at det virker !! kunne være så dejligt!!
og hvis ikke jamen så skal mig og min dejlige kæreste i biffen i aften så dagen kommer nok til at gå hurtigt og så er der også kun 7 dage til igangsættelse
Hvad er jeres erfaring af hindeløsning??
(ved godt at der er lavet mange tråde om det før, men måske der er flere der ikke har skrevet hehe)
Hilsen Maggie, uge 41
Jeg fik lavet hindeløsning lørdag kl. 12 og Laura er født søndag morgen kl. 6
Maggieh skriver: tror ikke rigtig på det der med at gå.. men ville nok have gjort det hvis det ikke var for den storm der er her, hold da op hvor det blæser og regner ..
Jamen dog..her er det helt stille og tørt..utroligt som vejret kan være forskelligt fra landsdel til landsdel.Håber du får sovet i nat.
Baagøe skriver: Jeg fik lavet hindeløsning lørdag kl. 12 og Laura er født søndag morgen kl. 6
ej er det rigtigt :b så der jo stadig håb heh
min jm. sagde ellers at hvis der ikke var sket noget før midnat så ville der nok ikke ske noget ..
SussieThyssen skriver: Jamen dog..her er det helt stille og tørt..utroligt som vejret kan være forskelligt fra landsdel til landsdel.Håber du får sovet i nat.
ja det jo helt vildt ((: ..
det håber jeg også hehe
Maggieh skriver: ej er det rigtigt :b så der jo stadig håb heh min jm. sagde ellers at hvis der ikke var sket noget før midnat så ville der nok ikke ske noget ..
You'll never know
Baagøe skriver: You'll never know
nej det jo det ..
og så alligevel der stadig ikke sket noget? sååå hehe ..
Gik din slimprop egentlig af det?
Maggieh skriver: nej det jo det .. og så alligevel der stadig ikke sket noget? sååå hehe .. Gik din slimprop egentlig af det?
Nej, den gik af flere omgange tidligere
Baagøe skriver: Nej, den gik af flere omgange tidligere
hmm, når okej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128