Hååååber det snart er min tur ((((((:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.268 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Magsen

Heej alle dejlige baby.dk mennesker d; ..

Jeg har fået lavet en hindeløsning her kl. ca. 12.30 og jm. sagde at der kunne gå et par timer til der skete noget hvis der ellers sker noget, synes ellers at jeg har læst rigtig meget om at det gør såå ondt, og det synes jeg overhovedet ikke at det gjorde og jeg har en rigtig lav smertetærskel (: ..

Ihhh håber og for at det virker !! kunne være så dejligt!!

og hvis ikke jamen så skal mig og min dejlige kæreste i biffen i aften så dagen kommer nok til at gå hurtigt og så er der også kun 7 dage til igangsættelse

Hvad er jeres erfaring af hindeløsning??

(ved godt at der er lavet mange tråde om det før, men måske der er flere der ikke har skrevet hehe)

Hilsen Maggie, uge 41

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

dithmer

Maggieh skriver:

Jeg har fået lavet en hindeløsning her kl. ca. 12.30 og jm. sagde at der kunne gå et par timer til der skete noget hvis der ellers sker noget, synes ellers at jeg har læst rigtig meget om at det gør såå ondt, og det synes jeg overhovedet ikke at det gjorde og jeg har en rigtig lav smertetærskel (: ..

og hvis ikke jamen så skal mig og min dejlige kæreste i biffen i aften så dagen kommer nok til at gå hurtigt og så er der også kun 7 dage til igangsættelse

(ved godt at der er lavet mange tråde om det før, men måske der er flere der ikke har skrevet hehe)

Hilsen Maggie, uge 41

Håber for dig det hjælper. Jeg fik lavet hindeløsning på 42+2 da jeg samtidig blev sat i gang. Synes det var frygteligt og gjorde vildt ondt. Ved ikke lige hvad jordemoderen havde gang i siden det var så smertefuldt. Vil absolut ikke prøve det igen.

Anmeld

1. november 2010

Magsen

dithmer skriver:

Håber for dig det hjælper. Jeg fik lavet hindeløsning på 42+2 da jeg samtidig blev sat i gang. Synes det var frygteligt og gjorde vildt ondt. Ved ikke lige hvad jordemoderen havde gang i siden det var så smertefuldt. Vil absolut ikke prøve det igen.

jaa, håber jeg også !!

jeg synes ikke det gjorde mere ondt end de normale undersøgelser men jeg var også lidt mere end en finger åben ved ikke om det det der har gjort en forskel ..

Men hjalp det så??

Anmeld

1. november 2010

dithmer

Maggieh skriver:

jaa, håber jeg også !!

jeg synes ikke det gjorde mere ondt end de normale undersøgelser men jeg var også lidt mere end en finger åben ved ikke om det det der har gjort en forskel ..

Men hjalp det så??

Ja det hjalp da, men blev også sat i gang samme tid og de tog vandet. Kl 16.00 tog de hinderne, vandet og satte i gang og kl 24 fik jeg veer, og kl 03.35 er hun født. Det gik stærkt med slemme veer.

Anmeld

1. november 2010

Magsen

dithmer skriver:

Ja det hjalp da, men blev også sat i gang samme tid og de tog vandet. Kl 16.00 tog de hinderne, vandet og satte i gang og kl 24 fik jeg veer, og kl 03.35 er hun født. Det gik stærkt med slemme veer.

hold da op .. det lyder ikke specielt behageligt ..

Anmeld

1. november 2010

SussieThyssen

Maggieh skriver:

Hilsen Maggie, uge 41

Jeg har prøvet det 2 gange med mine 2 ældste og uden noget resultat, såe..det er ikke altid det virker.
Og jeg synes heller ikke det gjorde ondt..føltes bare spøjst 
Men vi må da håbe, der er bid hos dig.
venter spændt på en update.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. november 2010

Magsen

SussieThyssen skriver:

Jeg har prøvet det 2 gange med mine 2 ældste og uden noget resultat, såe..det er ikke altid det virker.
Og jeg synes heller ikke det gjorde ondt..føltes bare spøjst 
Men vi må da håbe, der er bid hos dig.
venter spændt på en update.

Kærligst
Sussie

hmm, nej så gør det jo ikke så meget om det ikke virker, altså når det ikke gjorde ondt alligevel det bare skuffelsen ..

iiih jeg er så utålmodig at se om det virker, sidder med en masse plukveer, men det skulle jeg jo også regne med og det behøver overhovedet ikke at udvikle sig til noget men iiiiih hvor jeg bare håber!!

Anmeld

1. november 2010

oo

mine veer startede en halv time efter hindeløsningen

var der blod på jordemoders hånd da hun havde lavet din hindeløsning? for man siger at 86% af de kvinder der får lavet hindeløsning til termin eller over termin og som bløder ved hindeløsningen, går i fødsel indenfor det næste døgn  og så skulle det også være et godt tegn, at det ikke gjorde ondt på dig!

Anmeld

1. november 2010

SussieThyssen

Maggieh skriver:

hmm, nej så gør det jo ikke så meget om det ikke virker, altså når det ikke gjorde ondt alligevel det bare skuffelsen ..

iiih jeg er så utålmodig at se om det virker, sidder med en masse plukveer, men det skulle jeg jo også regne med og det behøver overhovedet ikke at udvikle sig til noget men iiiiih hvor jeg bare håber!!

Du kunne jo prøve at gå en god rask tur 

Anmeld

1. november 2010

Magsen

Tjuhl skriver:

mine veer startede en halv time efter hindeløsningen

var der blod på jordemoders hånd da hun havde lavet din hindeløsning? for man siger at 86% af de kvinder der får lavet hindeløsning til termin eller over termin og som bløder ved hindeløsningen, går i fødsel indenfor det næste døgn  og så skulle det også være et godt tegn, at det ikke gjorde ondt på dig!

iih hvor ville jeg ønske det også var sådan her ..

men der kommer nok ikke til at ske noget mere da der stadig ikke er sket noget det er ca 5 timer siden jeg fik det gjort..

men ja der var blod på, men jeg spurgte hende også om det, og hun sagde at det var der sådan set altid når man gjorde det så der var ikke nogen forskel på om der var blod eller ej .. men det lyder da godt at det var et godt tegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.