Andre der har ondt i navlen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Kats

Jeg har hørt fra flere erfarne mødre/gravide at det er for det meste er et spørgsmål om tid før navlen vender vrangen ud. Men jeg håber virkelig ikke det bliver tilfældet - føj! Jeg kan liiige klare mit halvtag, men en hel navle på vej ud af maven, nej tak!

Jeg håber at vi går fri af outies

Jeg har også lige købt en ny bh - endda en ammebh uden bøjler, men den generer stadig men heldigivs ikke så meget som den gamle. Men altså.. så snart jeg kan komme til det, tager jeg alt der strammer af. Mit yndlingsoutfit er efterhånden sportsbh og nattøj.

Åh nej, det var da nedslående.... jeg vil ikke have en outie!!
Et halvtag lyder pludseligt ikke så dumt mere, vel ?!!!

Lad og krydse amok

Den ene af mine er også en ammebh, men det er alligevel ikke godt nok.. måske skal jeg bare lede videre.. det er i hver fald ikke helt optimalt som det er .. og de stakkels bryster, går jo en hård tid i møde, så jeg må gøre det bedre - og finde en anden løsning for dem!

Nattøj og sportsbh lyder hyggeligt Men jeg skal ikke grine, da jeg, så ofte det overhovedet kan lade sig gøre, har graviditetsjoggingbukser på og sådan en ulden skiundertrøje...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Riksen

18januar/kats skriver:

Åh nej, det var da nedslående.... jeg vil ikke have en outie!!
Et halvtag lyder pludseligt ikke så dumt mere, vel ?!!!

Lad og krydse amok

Den ene af mine er også en ammebh, men det er alligevel ikke godt nok.. måske skal jeg bare lede videre.. det er i hver fald ikke helt optimalt som det er .. og de stakkels bryster, går jo en hård tid i møde, så jeg må gøre det bedre - og finde en anden løsning for dem!

Nattøj og sportsbh lyder hyggeligt Men jeg skal ikke grine, da jeg, så ofte det overhovedet kan lade sig gøre, har graviditetsjoggingbukser på og sådan en ulden skiundertrøje...

Nej, lige præcis, kan sagtens leve med mit halvtag.

Ja, kravene til de stakkels bryster bliver større og større, så det giver egentlig god mening at det værker lidt her og der. Gad godt at men kunne slippe helt for bh'en, men det går jo ikke, så man må bare leve med ømheden.

Jamen, det er skam også meget hyggeligt at tøffe rundt i søndagstøjet hele ugen - om det så er joggintøj og skiundertøj eller nattøj, det er en fantastisk opfindelse til gravide især i tredje trimester.

Anmeld

2. november 2010

piadas

Jeg ville bare lige berolige jer med, at det ikke er alle's navler, der popper ud! Nu er det 3. gang, jeg er gravid, og min navle er ikke poppet ud nogen af gangene, og heller ikke denne gang (endnu men tror nu heller ikke det sker).

Jeg kender også flere, hvis navler blev, hvor de skulle, gennem hele graviditeten, så jeg krydser fingre for jer!

Knus Pia

Anmeld

2. november 2010

Riksen

piadas skriver:

Jeg ville bare lige berolige jer med, at det ikke er alle's navler, der popper ud! Nu er det 3. gang, jeg er gravid, og min navle er ikke poppet ud nogen af gangene, og heller ikke denne gang (endnu men tror nu heller ikke det sker).

Jeg kender også flere, hvis navler blev, hvor de skulle, gennem hele graviditeten, så jeg krydser fingre for jer!

Knus Pia

Puha! Det letter Nu er jeg mere rolig.

Anmeld

2. november 2010

Kats

Riksen skriver:

Nej, lige præcis, kan sagtens leve med mit halvtag.

Ja, kravene til de stakkels bryster bliver større og større, så det giver egentlig god mening at det værker lidt her og der. Gad godt at men kunne slippe helt for bh'en, men det går jo ikke, så man må bare leve med ømheden.

Jamen, det er skam også meget hyggeligt at tøffe rundt i søndagstøjet hele ugen - om det så er joggintøj og skiundertøj eller nattøj, det er en fantastisk opfindelse til gravide især i tredje trimester.

Hurra for halvtag og søndagstøj
Og brysterne må bare få lidt bhpauser hist og her

Anmeld

2. november 2010

Kats

piadas skriver:

Knus Pia

Åh tak Pia!! Hvor er det godt at høre!!
Jeg håber virkeligt, at den bliver hvor den er

Og tak for fingrerkrydseri - jeg vil krydse helt til enden - også for alle jer andre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.