Riksen skriver:
Min navle er heldigvis ikke øm (endnu), men den har tilgengæld fået halvtag. Den er altså ikke poppet ud, men den er blevet mindre dyb og så stikker den øverste del af toppen lidt mere ud end den nederste, så det ligner at den har fået halvtag.
Og jeg kan heller ikke klare tanken om en navle, der vender på vrangen, så jeg håber virkelig ikke at min til sidst bliver en outie - synes det er så klamt. I øvrigt er navler generelt lidt klamme i det, når man tænker over hvad de er, og at de absolut ingen funktion har... men det måske bare mig

Lige præcis - hvor er det et godt udtryk.... "har fået halvtag" 
Ja navler er totalt mærkelige - så det er ikke bare dig
og jeg håber ved gud heller ikke min bliver en "outie".
Gør de da normalt det? eller ofte?
Du er i øvrigt heldig, at din ikke er øm! Håber du slipper foreløbig!
Mht ømme bryster; I starten ar graviditeten var brystet ømt på sådan en "brystet har vokseværk- måde"
Men nu er det netop sådan noget irritation over BH´en.. Jeg tror du har ret i at bøjlerne kan drille. Jeg har ikke prøvet at det summer - men har en klar irritation når vi kommer hen på aftenen. Og det er en befrielse at få bh´en af.
Jeg har ellers købt 3 nye bh´er (men alle med bøjle - bare en anden størrelse) Men jeg tror, at jeg må gå over i en mere "venlig" udgave, som støtter - uden bøjler.
Lyder elleres ikke rart at det ligefrem summer!
Anmeld