Andre der har ondt i navlen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.885 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Kats

Er der andre der har ondt i navlen?
Jeg synes efterhånden min lille navle er ret så udspændt... og huden rundt om er ved at være øm - Især når det sparkes indefra i det område...
Mon navlen "vender sig udad" på et tidspunkt ?? Adrrrr kan slet ikke arbejde med tanken om det....
Hvor er I ømme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Maria-s

Min navle er også blevet lidt øm og irreteret og jeg synes dene er blevet mindre "dyb" hvis du forstår hvad jeg mener Er også spændt på om den "popper"... Jeg har altid haft en lidt følsom navle, men det kan godt give sådan nogle jag i nerverne fra bunden af navlen nogen gange og meget mere her den sidste uges tid. Hmmm ved ikke om det giver nogen mening?

Maria, 22+3

Anmeld

1. november 2010

Mettemus

Ja ork mand hvor kan min navle også være øm! Det er sådan lidt op og ned. Den er hele tiden lidt mere følsom end resten af maven (lidt på samme måde som hvis man klipper sin negle for korte), men ind imellem føles det som om, der sidder nogen inde i maven og trækker den den anden vej... måske er det rent faktisk sådan det er?

Anmeld

1. november 2010

Riksen

Min navle er heldigvis ikke øm (endnu), men den har tilgengæld fået halvtag. Den er altså ikke poppet ud, men den er blevet mindre dyb og så stikker den øverste del af toppen lidt mere ud end den nederste, så det ligner at den har fået halvtag.

Og jeg kan heller ikke klare tanken om en navle, der vender på vrangen, så jeg håber virkelig ikke at min til sidst bliver en outie - synes det er så klamt. I øvrigt er navler generelt lidt klamme i det, når man tænker over hvad de er, og at de absolut ingen funktion har... men det måske bare mig

Anmeld

1. november 2010

Riksen

Forresten, for at svare på dit spørgsmål om hvor vi ellers er ømme... jeg er øm under det højre bryst. Jeg kan ikke have bh på ret længe ad gangen før det begynder at blive meget ømt. Det kan også begynde at summe - ubehageligt. Jeg tror det er fordi jeg stadig bruger min almindelige bøjlebh, som så sidder lige på et ribben. Synes egentlig det er lidt mærkeligt.

Anmeld

1. november 2010

Kats

Maria-s skriver:

Min navle er også blevet lidt øm og irreteret og jeg synes dene er blevet mindre "dyb" hvis du forstår hvad jeg mener Er også spændt på om den "popper"... Jeg har altid haft en lidt følsom navle, men det kan godt give sådan nogle jag i nerverne fra bunden af navlen nogen gange og meget mere her den sidste uges tid. Hmmm ved ikke om det giver nogen mening?

Maria, 22+3

Jo, jo det giver god mening!! Har lidt den samme følelse med jag i bunden af navlen.. 

Men får helt ondt når du skriver - om den mon "popper"...

Anmeld

1. november 2010

Kats

Maria-s skriver:

Maria, 22+3

Ps.

Kats 28 +6
ogretur

Anmeld

1. november 2010

Kats

Mettemus skriver:

Ja ork mand hvor kan min navle også være øm! Det er sådan lidt op og ned. Den er hele tiden lidt mere følsom end resten af maven (lidt på samme måde som hvis man klipper sin negle for korte), men ind imellem føles det som om, der sidder nogen inde i maven og trækker den den anden vej... måske er det rent faktisk sådan det er?

Jamen så er jeg i hvert fald ikke er den eneste! Og ja navlen er bare hele tiden foran på følsomhedsbarometeret..  MEN AV, hvad er det for en sammenligning med for kort klippede negle... ha ha ha... Åhrr jeg kan bare slet ikke have det.
Tror du baby sidder og "trækker tov" indefra ?!

Anmeld

1. november 2010

Kats

Riksen skriver:

Min navle er heldigvis ikke øm (endnu), men den har tilgengæld fået halvtag. Den er altså ikke poppet ud, men den er blevet mindre dyb og så stikker den øverste del af toppen lidt mere ud end den nederste, så det ligner at den har fået halvtag.

Og jeg kan heller ikke klare tanken om en navle, der vender på vrangen, så jeg håber virkelig ikke at min til sidst bliver en outie - synes det er så klamt. I øvrigt er navler generelt lidt klamme i det, når man tænker over hvad de er, og at de absolut ingen funktion har... men det måske bare mig

Lige præcis - hvor er det et godt udtryk.... "har fået halvtag"

Ja navler er totalt mærkelige  - så det er ikke bare dig og jeg håber ved gud heller ikke min bliver en "outie".
Gør de da normalt det? eller ofte?

Du er i øvrigt heldig, at din ikke er øm! Håber du slipper foreløbig!

Mht ømme bryster; I starten ar graviditeten var brystet ømt på sådan en "brystet har vokseværk- måde"
Men nu er det netop sådan noget irritation over BH´en.. Jeg tror du har ret i at bøjlerne kan drille. Jeg har ikke prøvet at det summer - men har en klar irritation når vi kommer hen på aftenen. Og det er en befrielse at få bh´en af.

Jeg har ellers købt 3 nye bh´er (men alle med bøjle - bare en anden størrelse) Men jeg tror, at jeg må gå over i en mere "venlig" udgave, som støtter - uden bøjler.
Lyder elleres ikke rart at det ligefrem summer!

Anmeld

1. november 2010

Riksen

18januar/kats skriver:

Lige præcis - hvor er det et godt udtryk.... "har fået halvtag"

Ja navler er totalt mærkelige  - så det er ikke bare dig og jeg håber ved gud heller ikke min bliver en "outie".
Gør de da normalt det? eller ofte?

Du er i øvrigt heldig, at din ikke er øm! Håber du slipper foreløbig!

Mht ømme bryster; I starten ar graviditeten var brystet ømt på sådan en "brystet har vokseværk- måde"
Men nu er det netop sådan noget irritation over BH´en.. Jeg tror du har ret i at bøjlerne kan drille. Jeg har ikke prøvet at det summer - men har en klar irritation når vi kommer hen på aftenen. Og det er en befrielse at få bh´en af.

Jeg har ellers købt 3 nye bh´er (men alle med bøjle - bare en anden størrelse) Men jeg tror, at jeg må gå over i en mere "venlig" udgave, som støtter - uden bøjler.
Lyder elleres ikke rart at det ligefrem summer!

Jeg har hørt fra flere erfarne mødre/gravide at det er for det meste er et spørgsmål om tid før navlen vender vrangen ud. Men jeg håber virkelig ikke det bliver tilfældet - føj! Jeg kan liiige klare mit halvtag, men en hel navle på vej ud af maven, nej tak!

Jeg håber at vi går fri af outies

Jeg har også lige købt en ny bh - endda en ammebh uden bøjler, men den generer stadig men heldigivs ikke så meget som den gamle. Men altså.. så snart jeg kan komme til det, tager jeg alt der strammer af. Mit yndlingsoutfit er efterhånden sportsbh og nattøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.