Ældre mennesker og halv store børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. august 2008

Plysbjørnen

Vi har lige været til gadefest i dag... Og ja de kære lidt ældre folk og så de halv store børn flokkedes omkring barnevognen...
kærligt ment (tror jeg) men på et tidspunkt blev barnevognen invaderet af de kære børn (3 store piger ca 10 års alderen) og ja de skulle alle have hovedet helt ind til Laura... Og jeg ja jeg kunne ikke nå barnevognen...

Er det mig der er sippet, når jeg synes det bliver for meget... har ikke noget imod at de snakker med laura, men bryder mig ikke om at de invadere barnevognen... det samme gælder de lidt ældre menneske, selv om Laura aldrig har set dem før, skal de også helst gerne have hovedet helt ned i barnevognen... jeg synes det er til at få knæk af...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2008

ivfmarie

Jeg syns egentlig at det er lidt sødt at andre viser så stor interesse i mit barn. Selvfølgelig kun hvis også Malte syns det er sjovt - hvilket han oftest gør.
Jeg kan godt forstå hvis du bliver træt af at din barnevogn nærmest er blevet overtaget af fremmede - men hvis Laura er ok med det - så er det vel sket alverden ved det?

Jo forresten - jeg syns jo det er trælst som ind i helvede når folk stikker hovedet ind, hvis jeg faktisk forsøger at få Malte til at sove! Det plejer vores (ellers MEGET søde) nabo at gøre: "Nå bette knejt - du er da vist ikke træt, hva´?!!" Nærmest råber han til Malte, liiige når øjnlågene er ved at klappe i... Suk, så er jeg altså ikke så vild med den kære nabomand...

Marie

Anmeld

10. august 2008

Juniors mor

Synes også godt det kan virke lidt overvældende, når interessen for ens barn bliver for stor, men det er jo kærligt ment, og hvis pigen hygger sig, synes jeg det er ok.
Her i USA er folk meget mere nærgående hvad det angår. Når vi sidder på restaurent, er der altid flere der kommer helt hen til Julie og mange rører ved hende og snakker til hende. Flere gange har servetriserne taget hende op af hendes højstol - det synes jeg er meget mærkeligt! Men Julie er meget udadvendt og vil gerne tages op - så så længe de ikke løber væk med hende er jeg ok med det. Dog sidder jeg som på nåle for at være klar til at tage hende tilbage ved det mindste kny.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.