Hvordan er det gået med kosten Betina ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. august 2008

Anja

Her går det hæderligt, men er sgu virkeligt begyndt at undre mig over om jeg virkeligt har det skide sukkersyge ....

I går aftes besluttede vi at jeg havde været "god" rigtig længe og fortjente at få lidt is .... det blev til rigtig god fed flødeis og ca en kvart liter, tror jeg .... for at tjekke hvordan min krop reagerede målte jeg blodsukker efter en time OG det sagde 5,9 !! Det skal bare være under 6,0 når man er fastende - og må være max 8,0 1½ time efter et alm sundt måltid !! Fatter ikke en meter ! Det burde vel være højt efter så meget is !!???

Ja, jeg må jo hellere fortælle det på fredag, når jeg skal til lægesamtale og scanning igen for det er da mærkeligt, er det ikke ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2008

Plysbjørnen

Anja skriver:

Her går det hæderligt, men er sgu virkeligt begyndt at undre mig over om jeg virkeligt har det skide sukkersyge ....

I går aftes besluttede vi at jeg havde været "god" rigtig længe og fortjente at få lidt is .... det blev til rigtig god fed flødeis og ca en kvart liter, tror jeg .... for at tjekke hvordan min krop reagerede målte jeg blodsukker efter en time OG det sagde 5,9 !! Det skal bare være under 6,0 når man er fastende - og må være max 8,0 1½ time efter et alm sundt måltid !! Fatter ikke en meter ! Det burde vel være højt efter så meget is !!???

Ja, jeg må jo hellere fortælle det på fredag, når jeg skal til lægesamtale og scanning igen for det er da mærkeligt, er det ikke ???

Jo den burde være meget høj efter en kvart liter is... Jeg ved hvis min far (om aftenen) spiser en skive franskbrød med marmelade (sukkerfri vel og mærke) så om Morgenen ligger hans blodsukker og fjoller rundt omkring 10...

Men det går ikke så godt med at holde kosten, men passer da på at det ikke for meget usundt over det... men helt stuerent er det altså ikke... Men vil jo også mene at når jeg kan få resultatet med det samme burde gynækologisk da give lyd fra sig Max 3 dage efter... og har ikke hørt noget endnu... så det er åbenbart ikke så slemt... Men jeg overvejer dog lidt hvad jeg spiser...
Betina...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.