X-Factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2008

Doktor Doolittle

Jeg ser da selvfølgelig også X-faktor :))
Jeg holder helt klart med Martin, han har den lækreste stemme og på trods af sine kun 15 år synes jeg også han har X-faktoren. Laura på 23 synger også fantastisk men tror hun ryger ud i slutningen, fordi hun ikke ligner en klassisk popstjerne, hun ser for speciel ud til familien Danmark tror jeg.
Knus Tina der også synes det er ok Frederik røg ud - der var lidt for meget lirekasse-mand over ham ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2008

Doktor Doolittle

PS Alle udsendelserne ligger jo også på nettet :)

Anmeld

16. februar 2008

Pia.

ja Tina lirekasse-mand, det var det ord jeg savnede ;) ... Han var nu rigtig dygtig og synge kunne han da helt bestemt, så lige genudsendelsen her i eftermiddags og syntes han var bedre uden sin gitar..

Men ja Martin er nu kær og rigtig dygtig, og Jeg tror som du, at Laura får det svært til sidst. selvom hun synger helt fantastisk godt.
Men hun er ikke særlig køn og det er jo desværre nok også afgørende... Basim (er det ikke det han hedder) er altså også dygtig...
Dem jeg gerne ville af med er de tre pop-drenge, det er simpelthen set for tit nu. og så (kan ikke huske deres gruppe navn) men de 5 - dem er jeg heller ikke vilde med....

Nå vi må vente til næste uge og se hvad der sker, håber i hvertfald det bliver en af grupperne vi skal sige farvel til næste gang..

Knus Pia....

Anmeld

16. februar 2008

Nan

Første gang stemte jeg på Vocaloca og min mand på Heidi.

Anden gang stemte jeg på Heidi og min mand på Vocaloca.

Jeg stemmer fra gang til gang og mon ikke jeg så stemmer overordnet til sidst.

Anmeld

17. februar 2008

Doktor Doolittle

Jeg hørte et interview med Thomas Blachman (staves?) i går, det var grineren :)) Han sagde, vores unge mennesker er for lidt dekadente og at de fx. vasker deres kønsorganer flere gange om dagen fordi de er bange for at lugte af rigtige mennesker :P Jeg må indrømme, at jeg synes sgu! der er en del om snakken.

Derfor Pia er jeg heller ikke til hverken Vocaloca eller Raiden, de er simpelthen for uoriginale og for blankpolerede, hvor er deres kant henne??? ;)

Pyha mine kasser virker stadig :P

Knus fra Tina

Anmeld

17. februar 2008

Kloster

Hej piger.

Er også total X-Faktor fan... (L)

Er helt vild med Vocaloca, Martin og Laura...
Dog synes jeg ikke Vocaloca valgte den rigtige sang i fredags. Synes sidste fredag gav mig gåsehus, da de fyrede en Bon Jovi sang igennem.

Men de 3 giver mig total gåsehus og bliver helt blød i knæene af at høre dem synge.

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

17. februar 2008

Natasja

Nej skal ikk se det.. Synes det er så kedeligt... Alle de der shows de efterligner fra USA/England osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.