X-Factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.597 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. februar 2008

Nan

Jeg glæder mig MAX!

Skal i se?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2008

Tullebobs

Jeps!!! Det er ynglingsprogrammet lige nu... Hvem holder du med?

Trine

Anmeld

15. februar 2008

Honningblomst

Min søn og jeg plejer at se det sammen...han er helt vild med det.*S* men han er i Polen med sine bedsteforældre, så det er lidt trist ikke at have ham og se det med:'( Vi savner ham herhjemme..*S*. nå, men jo, tror da jeg skal se det, hvis der bliver tid. Knus og god aften.. Eva..som vil gå ind og tage lidt sol...

Anmeld

15. februar 2008

Nan

Jeg synes der er en del af dem der er herre gode! Sidste gang stemte jeg på Vocaloca fordi jeg syntes de var bedst. Idag stemmer jeg også på den/dem jeg synes er bedst - men hvem det er ved jeg af gode grunde ikke endnu :D

Anmeld

15. februar 2008

MorCamilla

jeg glæder mig også til at se finalen.. jeg synes ham Martin er rigtig go...

Anmeld

15. februar 2008

Mie A

jeg er bare så glad for at Frederik røg ud... kunne slet ikke klare den stil han har.
:(

Anmeld

15. februar 2008

Pia.

ØV fik ikke set det i dag, da vi har været oppe hos mine forældre og spise, men kan høre Frederik røg ud, det var nu helt okay med mig....

Kan rigtig godt lide Heidi og Martin er også meget god...

Hvornår bliver det genudsendt ?

Knus Pia:)

Anmeld

16. februar 2008

Løvepigen

jeg ser det også hver gang. jeg kan ikke huske hvornår det bliver genudsendt. Vi holder med Martin, men hende der sang først i går (kan ikke huske navnet) hun synger altså også skide godt.

Jeg var dog lidt ked af at frederik røg hjem, jeg kunne godt lide ham, men tror nok man ville blive træt af ham i længden.

Knus Julie som skal inde og se liveshowet d. 14 marts :))

Anmeld

16. februar 2008

Piaa

Hej, er også ret vild med x-factor, det bliver genudsendt idag kl.13:55.:D

Anmeld

16. februar 2008

Pia.

Hej Piaa.

Jeg var lige på vej ind for at skrive hvornår det blev genudsendt hvis der var andre end mig der ikke fik set det i går...
Tak for det ;)

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.