hmm her er lidt stille.... titte bøhh anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. august 2008

bette

heehe keder mig..
har været nede ved sørene her i viborg og set folk løbe (ja gad da ik selv gøre det ;)) og så havde vi fået billetter til madteltet... maaaaam...!!
og fffuuuuck en enorm kage man fik.. uhha aadd blev faktisk helt dårlig..
men havde været sej hele dagen og spist salat til frokost.. så kunne godt tillade mig en klam kage på min syndedag(C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2008

Plysbjørnen

Ja jo mig er her også...

Anmeld

9. august 2008

ivfmarie

kuk kuk

Anmeld

9. august 2008

Astrid P

Me too...

Anmeld

9. august 2008

bette

jamen hva laver i?????????8D8(

Anmeld

9. august 2008

Anja

Er her også :)

Anmeld

9. august 2008

Anja

Er alene hjemme - bortset fra drengene der ligger og sover. Manden er til middag og hygge med sin vinklub og jeg sidder halvt ved pc og halvt og ser Elsker dig for evigt

Anmeld

9. august 2008

Astrid P

Jeg sidder lige og læser de indlæg der er skrevet siden igår, og så er jeg lidt på facebook og trendsales samtidig :).
Vi har haft besøg af min søster, hendes mand og deres 3 børn siden igår. Det har været skønt, men vores bette gamle hus er bare IKKE gearet til 4 unger, 4 voksne og en hund! Åhh, jeg drømmer om at få mere plads...

Hvad laver du selv?

Anmeld

9. august 2008

bette

Astrid P skriver:

Jeg sidder lige og læser de indlæg der er skrevet siden igår, og så er jeg lidt på facebook og trendsales samtidig :).
Vi har haft besøg af min søster, hendes mand og deres 3 børn siden igår. Det har været skønt, men vores bette gamle hus er bare IKKE gearet til 4 unger, 4 voksne og en hund! Åhh, jeg drømmer om at få mere plads...

Hvad laver du selv?

okay jamen så må du også være godt smadret efter sådan en wild omgang.??
tja jeg sidder og kigger lidt herinde og så surfer lidt rundt..
og så drømmer jeg om den jakke jeg skal ud og købe imorgen8D damn jeg trænger til det.. alle de jakker jeg har er gamle slidte og HVIDE!! eller dvs det var de engang. hø hø...8D

min mand sidder og spiller playstation.. og min søn leger tazan inde i sengen hvor han ellers burde boble.. meen nææh nej.. men så længe han ikke hyler.. (L)

Anmeld

9. august 2008

bette

Anja skriver:

Er alene hjemme - bortset fra drengene der ligger og sover. Manden er til middag og hygge med sin vinklub og jeg sidder halvt ved pc og halvt og ser Elsker dig for evigt

lyder da også meget godt.. sådan lidt dejligt fred.. :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.