ja den gruppe passer vidst fint til mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

tb

june1987 skriver:

ja motion gør en glad jo mere jeg tager af km eller jo mere jeg løfter og jo mere jeg løber eller sveder jo bedre har jeg det med mig selv.. men er smadret efter dagens træning igår pga ny øvelse så mine ben er totalt dårlige under mig. så kun cykle de 18 km og træne de 2 timer.. intet mere ellers have jeg løbet en tur nu...

men jaa har hørt om det zumba det er jo en ny mode men det ser da hyggeligt ud, jeg er bare ikke til sådan noget det der hold noget bliver aldrig mig..

det var heller ikke mig før hen.. slet ikke i de der fitnesscentre hvor man bare syntes at alle var så tynde og flotte.. men det zumba hold jeg går på er der folk lige fra 18-65 år og 50-130 kg  det er det jeg synes der er så godt ved det.. og så har jeg herre dårlig selvtillid, men jeg tør da at ryste mere og mere med numse og bryster (for at sige det pænt)

men det er skide godt gået af dig!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

june1987

tb skriver:

det var heller ikke mig før hen.. slet ikke i de der fitnesscentre hvor man bare syntes at alle var så tynde og flotte.. men det zumba hold jeg går på er der folk lige fra 18-65 år og 50-130 kg  det er det jeg synes der er så godt ved det.. og så har jeg herre dårlig selvtillid, men jeg tør da at ryste mere og mere med numse og bryster (for at sige det pænt)

men det er skide godt gået af dig!!!!

tusind tusind tak..

jamen jeg synes skam det er fint for dem der vil gøre det og super flot du gør det.

men jeg dyrker så meget motion og puls arbejde hele dagen så gider jeg ikke zumba også er nok jeg bruger 2 timer hvor jeg sveder og for brændt noget af når jeg styrke træner puha det re hårdt

Anmeld

2. november 2010

lisesp83

june1987 skriver:

blod på tanden er ikke ordet, jeg elsker det, det skal være en del af mig for altid.. jeg kan komme langt inden for styrketrænings sporten jeg har uofficielt slået norlands rekorden med 25 kg og når jeg skal til kon. næste år skal jeg slå den rekord med 160 kg så er det gjort med mane´r

og tak

Du er sku sej, keep up the good work

Husk at tage billeder af dig selv løbende, så du kan se forskellen (hvilket du selvf også gør ikk? )..

Anmeld

2. november 2010

june1987

lisesp83 skriver:

Du er sku sej, keep up the good work

Husk at tage billeder af dig selv løbende, så du kan se forskellen (hvilket du selvf også gør ikk? )..

hi hi tak

jamen jeg tager nogen billeder og vil lave en kortfilm til sidst med forandringen også så jeg kan se min muskler bliver mere synlige me like  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.