jeg har nu i 2½ mrd været sund og motions arbejdende
min dag ser sådan her ud :
6:00 op og lave morgen mad (jeg spiser en banan,hurtige kulhydrater)
7:10 cykler jeg 6 km og aflevere cecilia.
7:45 spiser jeg en lille skål mager yougurt
9:00 tager jeg ned man,tirdag,torsdag,fredag og styrketræner i to timer, onsdag tager jeg i svømmehallen. 6km igen
11:30: spiser jeg rugbrød eller grovbolle + min protein shake
og indtil kl 15:00 gøre jeg rent og rydder op. og spiser frugt/grøntsager
15:00 cykler jeg 6 km igen for at hente cecilia
15:30 kommer vi hjem og jeg begynder at lave mad osv.
18:00 spiser jeg en lille portion mad
21:00 frugt eller hvad jeg lige kan finde på at sundt. ½ liter mælk med kakao pulver
der i mellem, powerwalker jeg, jeg er begyndte at LØBE hehe her i weekenden løb jeg 2,5 km så det er fremskridt
på de 2½ mrd har jeg tabt 13 kg og alene de sidste 7 dage hvor jeg har været meget aktiv har jeg tabt 2 kg 
min mål er at komme ned på 65 kg og derefter sætte muskelmasse på så jeg slutter med 70 kg
jeg er bare så glad for mit nye jeg, jeg nyder min motion og kan ikke undvære den, jeg er nu sikker på man kan motionere sig til en lykkeligere person og jeg som aldrig troede det eller at jeg kunne det som jeg gøre nu.
idag har jeg været på 2 motionsbaner og gået og tonset rundt og lavet en masse udfordringer..
hvis nogen spørger til min kost er det fordi jeg skal have man proteiner i min mad, cirka 30 gram per måltid for at nedbryde de dårlige muskler og bygge de gode op og stærkere.
lige nu kan jeg løfte 140 kg på en stang. så jeg er vidst rimlig stolt af mig selv, om 14 dage skal jeg over til asbjørn riis og træne og jeg glæder mig som en gal