ja den gruppe passer vidst fint til mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

june1987

jeg har nu i 2½ mrd været sund og motions arbejdende

min dag ser sådan her ud :

6:00 op og lave morgen mad (jeg spiser en banan,hurtige kulhydrater)

7:10 cykler jeg 6 km og aflevere cecilia.

7:45 spiser jeg en lille skål mager yougurt

9:00 tager jeg ned man,tirdag,torsdag,fredag og styrketræner i to timer, onsdag tager jeg i svømmehallen. 6km igen

11:30: spiser jeg rugbrød eller grovbolle + min protein shake

og indtil kl 15:00 gøre jeg rent og rydder op. og spiser frugt/grøntsager

15:00 cykler jeg 6 km igen for at hente cecilia

15:30 kommer vi hjem og jeg begynder at lave mad osv.

18:00 spiser jeg en lille portion mad

21:00 frugt eller hvad jeg lige kan finde på at sundt. ½ liter mælk med kakao pulver 

der i mellem, powerwalker jeg, jeg er begyndte at LØBE hehe her i weekenden løb jeg 2,5 km så det er fremskridt

på de 2½ mrd har jeg tabt 13 kg og alene de sidste 7 dage hvor jeg har været meget aktiv har jeg tabt 2 kg 

min mål er at komme ned på 65 kg og derefter sætte muskelmasse på så jeg slutter med 70 kg  

jeg er bare så glad for mit nye jeg, jeg nyder min motion og kan ikke undvære den, jeg er nu sikker på man kan motionere sig til en lykkeligere person og jeg som aldrig troede det eller at jeg kunne det som jeg gøre nu.

idag har jeg været på 2 motionsbaner og gået og tonset rundt og lavet en masse udfordringer.. 

hvis nogen spørger til min kost er det fordi jeg skal have man proteiner i min mad, cirka 30 gram per måltid for at nedbryde de dårlige muskler og bygge de gode op og stærkere.

lige nu kan jeg løfte 140 kg på en stang. så jeg er vidst rimlig stolt af mig selv, om 14 dage skal jeg over til asbjørn riis og træne og jeg glæder mig som en gal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

june1987

yderligere - 1.4 kg weee

Anmeld

2. november 2010

tb

skide flot!!!! ja, motion gør altså noget ved én, selvom det kan være svært nogle dage lige at komme i gang.. går selv til Zumba, og synes simpelthen jeg bliver så glad i låget af det.. hehe

Anmeld

2. november 2010

Guldet

Hold op du er for SEJ... tilykke med det flotte vægttab

Anmeld

2. november 2010

june1987

tb skriver:

skide flot!!!! ja, motion gør altså noget ved én, selvom det kan være svært nogle dage lige at komme i gang.. går selv til Zumba, og synes simpelthen jeg bliver så glad i låget af det.. hehe

ja motion gør en glad jo mere jeg tager af km eller jo mere jeg løfter og jo mere jeg løber eller sveder jo bedre har jeg det med mig selv.. men er smadret efter dagens træning igår pga ny øvelse så mine ben er totalt dårlige under mig. så kun cykle de 18 km og træne de 2 timer.. intet mere ellers have jeg løbet en tur nu...

men jaa har hørt om det zumba det er jo en ny mode men det ser da hyggeligt ud, jeg er bare ikke til sådan noget det der hold noget bliver aldrig mig..

Anmeld

2. november 2010

june1987

LAURAS MOR skriver:

Hold op du er for SEJ... tilykke med det flotte vægttab

tusind tak, jeg er også herre stolt af mig selv.. 

endelig er der noget jeg kan gennemføre og have det godt

jeg er så lykkelig

Anmeld

2. november 2010

lisesp83

Vildt flot.  .. Det må give blod på tanden, at se resultater..

Anmeld

2. november 2010

Guldet

june1987 skriver:

tusind tak, jeg er også herre stolt af mig selv.. 

endelig er der noget jeg kan gennemføre og have det godt

jeg er så lykkelig

og du skal også bare være max stolt af dig selv.. det er vildt flot..

Anmeld

2. november 2010

june1987

LAURAS MOR skriver:

og du skal også bare være max stolt af dig selv.. det er vildt flot..

ja det er jeg helt sikkert også..

har fået så meget selvtillid af dette her :p og jeg stopper aldrig igen

Anmeld

2. november 2010

june1987

lisesp83 skriver:

Vildt flot.  .. Det må give blod på tanden, at se resultater..

blod på tanden er ikke ordet, jeg elsker det, det skal være en del af mig for altid.. jeg kan komme langt inden for styrketrænings sporten jeg har uofficielt slået norlands rekorden med 25 kg og når jeg skal til kon. næste år skal jeg slå den rekord med 160 kg så er det gjort med mane´r

og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.