OL.... Hvad skal I se?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. august 2008

ivfmarie

Hvis I da skal se noget? Jeg er gammel hestepige, så for mig er højdepunktet Kür'en (Dressur til musik) Jeg flyder simpelthen over af imponade når jeg ser hvor fantastik legende let det ser ud, når et dyr på 7-800 kg danser ballet!! (L) http://www.rideforbund.dk/drfpressebilledarkiv/dressur/andreas_helgstrand/AndreasHelgstrand_Matine_DM06_mom_KSJ_fullI.jpg Nå ja, ridebanespringningen er da også fed. Og selvfølgelig skal jeg lure lidt på håndbolddrengerne - hvis ellers de gør det godt. Marie - overrasket over juligruppens ufattelige sløvsind i disse dage 8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2008

Marco2

ALT!!

Fjerneren kører non-stop. Selv nede på kontoret er der fjernsyn, så man kan følge med.

AG - sportsidiot 8D

Anmeld

9. august 2008

Kaufie

Ja, jeg så så lidt dressur og landevejsløb - men det var mest fordi det lige var der i morges kl 5!!!!

Ellers tror jeg bare det bliver sammendrag - ser ikke så meget fjerner....

Anmeld

9. august 2008

birgittemarie

Så lidt som overhovedet muligt 8(
Idrkk, jeg bryder mig ikke om sport på fjerneren, men morede mig lidt over den 3 timer lange indmarch i går med tidligere gymnast på væggen med olympisk ild 8D
Men må være fedt at kunne lide at se på sport. Så er der da som regel et eller andet at hygge sig med foran kassen :)

Anmeld

9. august 2008

Anja

Jeg skal helt klart se håndbold ! Men det er nok også det så ....

Anmeld

9. august 2008

Mikkelmusen

INTET! Det siger mig ikke noget. Det er da fedt hvis danmark vinder, men jeg gider ikke glo på det.

Anmeld

9. august 2008

Muffinmus

INTET... ORV- kan på ingen måde beskrive hvor meget jeg hader sport i tv.... og hvor meget jeg decideret hader OL og KINa.. Kan sgi ikke forstå de ikke har bpykottet det fuldstændigt sådan som de skdier på alle de folk der bor dernede. De er drevet fra hus og hjem og de fattige smidt ud af byen. Byen har ikke vand og må hente vand 300 km væk...helt idiotisk. Fede mennesker må ikke gå med stribet tøj på gaden...ej men hvad fanden er det for noget???
Nå, men abre som svar... INTET overhovedet skal jeg se. DE kanaler er bandlyst hos os mens det kører:)

Anmeld

9. august 2008

Lene76

ja jeg ska jo nok se det meste.... er tidligere svømmer så ska helt klart følge med der og ja som Ag osse skrev så er tvet osse tændt her så vi kan følge med... :)

Anmeld

9. august 2008

ka li ja

absolut ingenting!!!! desværre kører fjerneren konstant her hjemme, og så er det jo svært ikke at se bare lidt!! lige nu ser vi håndbold+o(
jeg hader ol!!! det er for klamt!!!!

Anmeld

9. august 2008

Lise

birgittemarie skriver:

Så lidt som overhovedet muligt 8(
Idrkk, jeg bryder mig ikke om sport på fjerneren...

Jeg synes det samme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.