18+6 - uh snart i uge 20 og dermed halvvejs!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Mette.

Sofia skriver:

Tak Jeg synes også at maven vokser meget, og min jordemoder sagde i dag at den var større end normalt i denne uge, og om jeg var sikker på der ikke var to?? Hmm, jeg har spurgt flere gange til scanningerne, og de har sagt der KUN er en, men jeg blev da helt forskrækket da hun spurgte...

Hm, det er altid lidt svært at bedømme på et billede. Men altså - jeg synes du bare den ser perfekt ud, hverken for stor eller lille. Måske maven også er mere synlig fordi du er så slank af natur. Så kan den ikke gemme sig så godt.  - Men, jeg tror også jeg var blevet lidt forskrækket, jeg er hvertfald glad for vi kun fik 1 til at starte med, for selvom det er vidunderligt at være mor kan det også være hårdt arbejde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

BechHannibal

Sofia skriver:

Her får I lige et billede af mig i uge 19. I dag er jeg 19+0! Tiden går så stærkt og jeg nyder at tænke på, at for hver dag der går, er der kortere tid til vi skal møde vores lille bebs! Jeg har pt. blærebetændelse og en ordentlig omgang forkølelse, surt surt, men ellers har jeg det fantastisk! Beklager billedet, som er meget tvivlsom, men maven kan man da skue

hmm og så vender billedet på hovedet - sorry!

Nu sker der en del - den er godt nok blevet flot og det klæder dig med mave

Ser frem til at hører om din MD scanning

Anmeld

1. november 2010

Sofia

Mette. skriver:

Hm, det er altid lidt svært at bedømme på et billede. Men altså - jeg synes du bare den ser perfekt ud, hverken for stor eller lille. Måske maven også er mere synlig fordi du er så slank af natur. Så kan den ikke gemme sig så godt.  - Men, jeg tror også jeg var blevet lidt forskrækket, jeg er hvertfald glad for vi kun fik 1 til at starte med, for selvom det er vidunderligt at være mor kan det også være hårdt arbejde.

Foretrækker altså også at starte med en enkelt må jeg indrømme Og satser på at lægerne til hele tre scanninger ikke har overset en nummer 2 baby!!

Anmeld

6. november 2010

Kats

Sofia skriver:

Her får I lige et billede af mig i uge 19. I dag er jeg 19+0! Tiden går så stærkt og jeg nyder at tænke på, at for hver dag der går, er der kortere tid til vi skal møde vores lille bebs! Jeg har pt. blærebetændelse og en ordentlig omgang forkølelse, surt surt, men ellers har jeg det fantastisk! Beklager billedet, som er meget tvivlsom, men maven kan man da skue

ihhhhhh SÅÅÅ fin din mave er !
Og nu er du jo halvvejs... eller det er må være i morgen!
Skønt !
Håber du er i bedring med forkølelse og blærebetændelse.
God weekend

Anmeld

7. november 2010

Sofia

18januar/kats skriver:

ihhhhhh SÅÅÅ fin din mave er !
Og nu er du jo halvvejs... eller det er må være i morgen!
Skønt !
Håber du er i bedring med forkølelse og blærebetændelse.
God weekend

Tak Ja er 20 + 0 i dag, jubiii!!

Håber også du har haft en god weekend, og hey.. skal vi ikke se din flotte mave??

Anmeld

7. november 2010

Kats

Sofia skriver:

Tak Ja er 20 + 0 i dag, jubiii!!

Håber også du har haft en god weekend, og hey.. skal vi ikke se din flotte mave??

Tillykke med dagen

Jo tak, har haft en perfekt og hyggelig weekend!

Er lidt mavegenert, men måske jeg bare skal kaste mig ud idet ?
Det sover jeg lige på

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

Sofia skriver:

Hvor er det bare en dejlig lille mave du har... åh gid jeg også oplever at have sådan en flot mave engang  bliver spændende med scanning inden længe så...

Anmeld

8. november 2010

Sofia

18januar/kats skriver:

Tillykke med dagen

Jo tak, har haft en perfekt og hyggelig weekend!

Er lidt mavegenert, men måske jeg bare skal kaste mig ud idet ?
Det sover jeg lige på

Er sikker på du er smuk med mave

Anmeld

8. november 2010

Sofia

mullesmith2 skriver:

Hvor er det bare en dejlig lille mave du har... åh gid jeg også oplever at have sådan en flot mave engang  bliver spændende med scanning inden længe så...

Ja, scanning om en time. SPÆNDENDE

Din mave er mindst ligeså flot som min da!! Er så spændt på at se billeder af dine to små purke inden længe.

Anmeld

8. november 2010

AnneP

WOW en fantastisk baby hule, du har!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.