18+6 - uh snart i uge 20 og dermed halvvejs!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.818 visninger
21 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Sofia

Her får I lige et billede af mig i uge 19. I dag er jeg 19+0! Tiden går så stærkt og jeg nyder at tænke på, at for hver dag der går, er der kortere tid til vi skal møde vores lille bebs! Jeg har pt. blærebetændelse og en ordentlig omgang forkølelse, surt surt, men ellers har jeg det fantastisk! Beklager billedet, som er meget tvivlsom, men maven kan man da skue

hmm og så vender billedet på hovedet - sorry!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

DK

Ejjj hvor er din mave vokset! Så fin du er blevet!!! Ihh hvor er det vildt at du også er i uge 20 og altså halvvejs (20 er det halve af 40 BASTA) Så skal du snart til MD ikke? Hvor bliver det bare spændende! Er i stadig (u)enige om ikke at få kønnet at vide!? Evt. kan du jo bare smugkigge lidt når hun skal kigge i de regioner for at tjekke at alt er okay?

Anmeld

31. oktober 2010

Sofia

DK skriver:

Ejjj hvor er din mave vokset! Så fin du er blevet!!! Ihh hvor er det vildt at du også er i uge 20 og altså halvvejs (20 er det halve af 40 BASTA) Så skal du snart til MD ikke? Hvor bliver det bare spændende! Er i stadig (u)enige om ikke at få kønnet at vide!? Evt. kan du jo bare smugkigge lidt når hun skal kigge i de regioner for at tjekke at alt er okay?

Ja, jeg synes maven vokser helt vildt for tiden, og jeg mærker liv, ihhhh Vi skal til MD den 8. november og jeg er bare så spændt. Ja vi er stadig "enige" om ikke at vide kønnet, men hvor er jeg dog bare nysgerrig! Måske jeg skulle smugkigge, hehe, ved bare ikke om jeg kan lade være med at sige til kæresten hvad jeg ser så.. Måske tager jeg billederne med til skatteret og så kan du lige tolke på, hvad du ser, du er jo øvet!

Anmeld

31. oktober 2010

Laura25

Sofia skriver:

Her får I lige et billede af mig i uge 19. I dag er jeg 19+0! Tiden går så stærkt og jeg nyder at tænke på, at for hver dag der går, er der kortere tid til vi skal møde vores lille bebs! Jeg har pt. blærebetændelse og en ordentlig omgang forkølelse, surt surt, men ellers har jeg det fantastisk! Beklager billedet, som er meget tvivlsom, men maven kan man da skue

hmm og så vender billedet på hovedet - sorry!

Wow den er vokset maven -  du er bare så flot med mave altså.

Anmeld

31. oktober 2010

Sofia

Laura25 skriver:

Wow den er vokset maven -  du er bare så flot med mave altså.

TAK Og kan kun sige i lige måde!

Anmeld

31. oktober 2010

Mettemus

Næh som du vokser! Den er bare så fin, din mave. Glææææder mig til en update på MD-scanning. D. 8. er jo lige om lidt??? Der er pludselig heller ikke så længe til marts... Det er så skønt, vildt og dejligt.

Knus!

Anmeld

31. oktober 2010

Mette.

Hvor er din mave dog bare blevet fin og vokset meget siden sidste billede! Og hvor skønt du mærker liv - det er så dejlig en følelse. 

Glæder mig til update på MD scanning inden længe.

Anmeld

31. oktober 2010

AnneBJ

Sikke en fin lille mave du har! Glæder mig til at høre om MD

Anmeld

31. oktober 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Næh som du vokser! Den er bare så fin, din mave. Glææææder mig til en update på MD-scanning. D. 8. er jo lige om lidt??? Der er pludselig heller ikke så længe til marts... Det er så skønt, vildt og dejligt.

Knus!

ja, den 8. er bare liiiige om lidt, det er skøøøønt Og inden jeg ser mig om er det den 1. december og så er det tid til at flytte, yees!!

Anmeld

1. november 2010

Sofia

Mette. skriver:

Hvor er din mave dog bare blevet fin og vokset meget siden sidste billede! Og hvor skønt du mærker liv - det er så dejlig en følelse. 

Glæder mig til update på MD scanning inden længe.

Tak Jeg synes også at maven vokser meget, og min jordemoder sagde i dag at den var større end normalt i denne uge, og om jeg var sikker på der ikke var to?? Hmm, jeg har spurgt flere gange til scanningerne, og de har sagt der KUN er en, men jeg blev da helt forskrækket da hun spurgte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.