Tvillingemaven 34+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

eliasogmor

mullesmith2 skriver:

Havde nær glemt at tage billede i denne uge, men når det lige på et hængende hår inden jeg er fulde 35 uger i morgen

Så her er mit nyeste mavebillede taget idag 34+6 med de dejlige tvillingedrenge

undskyld... men hold da op... var ved at tabe kæben ned på tastaturet.. er så imponeret....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Jarnsaxa

Wow, hvor er det en stor mave! Glæder mig til at følge maven graviditeten ud :p

Anmeld

31. oktober 2010

mullesmith2

eliasogmor skriver:

undskyld... men hold da op... var ved at tabe kæben ned på tastaturet.. er så imponeret....

Det kan jeg sandelig godt forstå... den er jo nærmest lige til det der program der hed "Belive it or not" der kørte engang, som man også bare sad med åben mund og polypper til hehe

Lagde billeder af min mave på facebook også og har fået ikke mindre end 27 måbende kommentare hehe det er da lidt sjov at "prale" med maven, får aldrig så stor en mave nogensinde igen (FORHÅBENTLIG)

Anmeld

31. oktober 2010

eliasogmor

mullesmith2 skriver:

Det kan jeg sandelig godt forstå... den er jo nærmest lige til det der program der hed "Belive it or not" der kørte engang, som man også bare sad med åben mund og polypper til hehe

Lagde billeder af min mave på facebook også og har fået ikke mindre end 27 måbende kommentare hehe det er da lidt sjov at "prale" med maven, får aldrig så stor en mave nogensinde igen (FORHÅBENTLIG)

jeg synes jo min var kæmpe til sidst.. men det var den jo overhovedet så ikke... men hold da op, hvor du holder den flot... kroppen er et fantastisk stykke liv (kan man overhovedet sige det)

Anmeld

31. oktober 2010

mullesmith2

eliasogmor skriver:

jeg synes jo min var kæmpe til sidst.. men det var den jo overhovedet så ikke... men hold da op, hvor du holder den flot... kroppen er et fantastisk stykke liv (kan man overhovedet sige det)

Hehe jeg har også fået et helt forkert størrelsesforhold til maver efter det her... jeg syntes alle andres ser små ud nu hehe. Men ja du har ret det er utroligt hvad sådan en menneske krop kan udrette af mirakler hehe

Anmeld

1. november 2010

mullesmith2

Weeeeee så er det fulde 35 uger idag  nu må de gerne begynde at tænke på at kigge ud de to guldklumper

Anmeld

1. november 2010

Mille83

mullesmith2 skriver:

Havde nær glemt at tage billede i denne uge, men når det lige på et hængende hår inden jeg er fulde 35 uger i morgen

Så her er mit nyeste mavebillede taget idag 34+6 med de dejlige tvillingedrenge

Den er godt nok flot

Og hatten af for du ser så overskudsagtig ud....... For den må efterhånden være ret tung og bære på.......

Anmeld

1. november 2010

isimaven

jeg er helt forundret over din KÆMPE mave og hvordan du bærer den som var det ingenting

helt utroligt og flot!!!
og nu er det blevet november hvilket vil sige de kommer ud til dig inden længe

Anmeld

1. november 2010

2babygirls

Du er brand godt ud, lækker baby hule du bærer rundt på, og så med alt det overskud, det er da bare for skønt

Glæder mig så meget til dine drenge kommer ud, og vi kan se billeder og læse FB

Anmeld

1. november 2010

mullesmith2

Jaaa det er november nu så det er i denne måned de kommer ud  det er helt vildt som tiden alligevel er gået hurtigt, i morgen har vi den sidste scanning, så jeg er spændt på hvad de siger til den. Om drengene vejer det de skal og om de stadig har det godt derinde. Åh det er vildt man sådan pludselig skal være mor nu. Fatter det simpelthen ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.