Tvillingemaven 34+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.725 visninger
25 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

mullesmith2

Havde nær glemt at tage billede i denne uge, men når det lige på et hængende hår inden jeg er fulde 35 uger i morgen

Så her er mit nyeste mavebillede taget idag 34+6 med de dejlige tvillingedrenge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Ryberg

hvor er den mave bare flot!!!!

gad godt se den når de to er aktive

Anmeld

31. oktober 2010

paprika

mullesmith2 skriver:

Havde nær glemt at tage billede i denne uge, men når det lige på et hængende hår inden jeg er fulde 35 uger i morgen

Så her er mit nyeste mavebillede taget idag 34+6 med de dejlige tvillingedrenge

Sikke en flot mave (:

-vør stolt

Anmeld

31. oktober 2010

mullesmith2

KittyGirl skriver:

hvor er den mave bare flot!!!!

gad godt se den når de to er aktive

Ja det er et godt syn, der kan virkelig blive rumsteret meget rundt derinde.  nok det eneste jeg kommer til at savne efter maven er væk hihi

Anmeld

31. oktober 2010

DK

Sig mig kan den blive ved med at vokse den mave? Det må være et par flotte store drenge der gemmer sig derinde efterhånden! Jeg er i vild beundring over at du ser så frisk og "ovenpå"-agtig ud på dit billede!

Hvor er jeg glad for at du endnu ikke har født! Nu er der kun 18 dage tilbage, ikke?? Du er simpelthen så sej at du og din krop klarer det, trods smerte og stort stort ubehag som du jo har haft længe nu!!

Ihhh jeg GLÆDER mig til FB og ikke mindst billeder af de to guldklumper når de kommer til verden!

KNUS

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

Du er smuk Mulle

Har med fornøjelse fulgt dig på sidelinien...

Held og lykke med alt

Anmeld

31. oktober 2010

Sofia

Og sikke en tvillingemave - den kan du godt være stolt af. Kan forestille mig det må være rart hårdt at bære rundt på. Tillykke med bebserne i maven. 

Anmeld

31. oktober 2010

mullesmith2

DK skriver:

Sig mig kan den blive ved med at vokse den mave? Det må være et par flotte store drenge der gemmer sig derinde efterhånden! Jeg er i vild beundring over at du ser så frisk og "ovenpå"-agtig ud på dit billede!

Hvor er jeg glad for at du endnu ikke har født! Nu er der kun 18 dage tilbage, ikke?? Du er simpelthen så sej at du og din krop klarer det, trods smerte og stort stort ubehag som du jo har haft længe nu!!

Ihhh jeg GLÆDER mig til FB og ikke mindst billeder af de to guldklumper når de kommer til verden!

KNUS

Jeg er simpelthen også helt uforstående overfor hvordan jeg kan klare det, men jeg har det faktisk bare bedre og bedre for hver dag, igår støvsugede jeg endda hele huset, og idag har vi være på storhandel og købe ind til et langt stykke tid så depoterne er fyldt op til drengene melder deres ankomst. Har det virkelig helt underligt godt, og jeg er faktisk bare begyndt at nyde at have en masse tid til mig selv her inden det hele går løs  vi skal til scanning her på tirsdag og det bliver så den allersidste for denne gang, og jeg glæder mig meget til at høre hvordan de har det derinde og hvor store de nu er blevet siden for 14 dage siden. De må være vokset for jeg kan ikke passe noget tøj mere, fandt lige en trøje i skabet idag i str.48 (den på billedet) det var heldigt for har virkelig ikke mere tøj at vokse i og jeg nægter at købe mere nu hvor der kun er 18 dage tilbage til kejsernsit Håber dog stadig de kommer et par dage før det, mest for spændningens skyld og så fordi jeg er såååå nysgerrrig hihi

Ps. jeg syntes også selv jeg er bare lidt sej hihi

Anmeld

31. oktober 2010

mullesmith2

CmarianN skriver:

Du er smuk Mulle

Har med fornøjelse fulgt dig på sidelinien...

Held og lykke med alt

tak hvor er du sød.

Anmeld

31. oktober 2010

mullesmith2

Sofia skriver:

Og sikke en tvillingemave - den kan du godt være stolt af. Kan forestille mig det må være rart hårdt at bære rundt på. Tillykke med bebserne i maven. 

Det bliver lidt lettere for hver dag nu syntes jeg, det er nok fordi jeg holder mig lidt igang så jeg ikke sidder og får slappe muskler hihi Men jo jeg ville virkelig lyve hvis jeg sagde det ikke var hårdt, men det er alle graviditeter jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.