For lang tid at vente???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

CmarianN

isimaven skriver:

jeg ville da klart vente til 2013
så bliver opsparingen også bare det federe hehehehe

Ja det kan da blive "hell of a opsparing"

Håber jeg kan overtale manse til vi venter, selvom jeg også der er lang tid til om 2½ år...

Men mon ikke jeg ville fortryde, hvis vi blev gift et år før, bare fordi vi ikke kunne vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Chewy

CmarianN skriver:

Orh det er også en sød historie

Og for søren da, TILLYKKE med graviditeten

Tak for dit svar

Tak

Tænk hvis jeg går så meget over tid, at der kommer en lille d. 7 maj Det er faktisk muligt

Anmeld

1. november 2010

isimaven

CmarianN skriver:

Ja det kan da blive "hell of a opsparing"

Håber jeg kan overtale manse til vi venter, selvom jeg også der er lang tid til om 2½ år...

Men mon ikke jeg ville fortryde, hvis vi blev gift et år før, bare fordi vi ikke kunne vente

jo jeg tror du ville fortryde og tænk når I en dag fejrer sølvbryllup så vil I vel ikke tænke på hvor hårdt det var at vente på den store dag, men se tilbage på en vidunderlig romantiskt dag der fandt sted lige på det rette tidspunkt

Anmeld

1. november 2010

CmarianN

Chewy skriver:

Tak

Tænk hvis jeg går så meget over tid, at der kommer en lille d. 7 maj Det er faktisk muligt

så ville der da ikke være et øje tørt  Du må samle benene så.. Haha

Anmeld

1. november 2010

CmarianN

isimaven skriver:

jo jeg tror du ville fortryde og tænk når I en dag fejrer sølvbryllup så vil I vel ikke tænke på hvor hårdt det var at vente på den store dag, men se tilbage på en vidunderlig romantiskt dag der fandt sted lige på det rette tidspunkt

Du har HELT ret

Jeg må hoste op med argumenterne for manse, så han også kan bliver overbevist  - ved er gemmer sig en lille ramantikker i ham også! hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.