For lang tid at vente???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.231 visninger
24 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

CmarianN

Hej De damer

Min kæreste og jeg (hov forlovede må jeg heller sige) skal giftes... På et tidspunkt.

Det er sådan at vi (heldigvis) begge to har store drømme for vores bryllup. Jeg er på SU, så opsparingen går ikke så hurtigt, det er vi helt ok med, for vi nægter at låne penge til vores bryllup.

Som det ser ud nu vil vi SAGTENS kunne holde bryllup sommer 2012. MEN så kommer den romantiske side af mig frem, for vi har årsdag den 22 Juni og vi blev forlovet den 22 Juni (i år) OG i år 2013 er den 22 Juni en Lørdag - så det er jo absolut en drøm for mig, at vente med brylluppet til der.

Min manse synes bare det er for lang til, at vente, det synes jeg jo et eller andet sted også, men er en romantikker og synes det ville være håbløst romantisk at blive gift på vores års dag. Prikken over i'et er at vi den 22 Juni 2013 har 10 års dag  

Kan I ikke se det piger??  Hvad havde I gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

LC

Et år fra eller til, havde helt klart valgt den romantiske løsning.

Vent et år ekstra og gør det til noget endnu mere specielt for dig:-)

Anmeld

31. oktober 2010

Steph_Laurits

Ville helt klart vælge 2013, den dag ville have en masse betydning i form af årsdag og forlovelse. Det er en dag med personlig betydning for Jer (og så har manden ingen grund til at komme med undskyldninger for at glemme Jeres årsdag, bryllupsdag osv)

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

StephanieJ skriver:

Ville helt klart vælge 2013, den dag ville have en masse betydning i form af årsdag og forlovelse. Det er en dag med personlig betydning for Jer (og så har manden ingen grund til at komme med undskyldninger for at glemme Jeres årsdag, bryllupsdag osv)

nej nemlig

hmm jeg tror altså jeg fortsat vil overveje det meget kraftigt...

men der er 2½ år til endnu... puuuha

Anmeld

31. oktober 2010

Pige2009

CmarianN skriver:

Hej De damer

Min kæreste og jeg (hov forde må jeg heller sige) skal giftes... På et tidspunkt.

Det er sådan at vi (heldigvis) begge to har store drømme for vores bryllup. Jeg er på SU, så opsparingen går ikke så hurtigt, det er vi helt ok med, for vi nægter at låne penge til vores bryllup.

Som det ser ud nu vil vi SAGTENS kunne holde bryllup sommer 2012. MEN så kommer den romantiske side af mig frem, for vi har årsdag den 22 Juni og vi blev fort den 22 Juni (i år) OG i år 2013 er den 22 Juni en Lørdag - så det er jo absolut en drøm for mig, at vente med brylluppet til der.

Min manse synes bare det er for lang til, at vente, det synes jeg jo et eller andet sted også, men er en romantikker og synes det ville være håbløst romantisk at blive gift på vores års dag. Prikken over i'et er at vi den 22 Juni 2013 har 10 års dag  

Kan I ikke se det piger??  Hvad havde I gjort?

Jeg ville klart vente med at blive gift til den 22. juni 2013

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

LC skriver:

Et år fra eller til, havde helt klart valgt den romantiske løsning.

Vent et år ekstra og gør det til noget endnu mere specielt for dig:-)

Ja jeg må i gang med argumenterne så

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

Baagøe skriver:

Jeg ville klart vente med at blive gift til den 22. juni 2013

uuuh der er flere romantikkere i hus end mig

fantastisk

Anmeld

31. oktober 2010

Pige2009

CmarianN skriver:

uuuh der er flere romantikkere i hus end mig

fantastisk

--

Anmeld

31. oktober 2010

Steph_Laurits

CmarianN skriver:

nej nemlig

hmm jeg tror altså jeg fortsat vil overveje det meget kraftigt...

men der er 2½ år til endnu... puuuha

Ja kunne godt forestille mig at det føles som en eeeeeevighed når man gerne ville "NU"! Men ville helt sikkert vente et ekstra år og så få den dato der virkelig betyder noget. 1 år er jo heller ikke meget i forhold til hvilken dato det ellers kunne have været

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

StephanieJ skriver:

Ja kunne godt forestille mig at det føles som en eeeeeevighed når man gerne ville "NU"! Men ville helt sikkert vente et ekstra år og så få den dato der virkelig betyder noget. 1 år er jo heller ikke meget i forhold til hvilken dato det ellers kunne have været

Nej det har du ret i og lige den 22 Juni vil både have den dato vi fandt sammen, dato for vores forlovelse og dato for ægteskab på "samvittigheden" så - ååååh det er bare SÅ romatisk i mine øre

min mors modargument var, at "så har i kobberbryllup den 22 december"... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.