Til Jer med have...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. august 2008

Rasmine

Et godt tip:
Det er sur røv, når man skal kyle haveaffald i en affaldssæk, hvis ikke man har et stativ. Så står man der med skovl i den ene hånd, og pose i den anden, og det halve ryger alligevel ved siden af.

Jeg har lånt sådan en stor plastic--bøjelig tingest af min mor. Tingesten rulles sammen og stikkes ned i sækken, og så kan man bare fylde i.
Når sækken er fyldt, tager man bare den huttelihut ud.

Mega nemt.

Mette - som måske synes det er en af de fedeste opfindelser, ever, simpel men GENIAL!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2008

Louise mortil4

oki godt tip, men jeg holder mig vist til trillebøren når det bare lige skal op og brændes af alligevel.

Knus Louise

Anmeld

8. august 2008

Rasmine

Brændes af?
Hmm...må vi vist ikke i byzonen?
8D

Her er godt nok stille i aften.
Må nok også hellere selv lige få lidt q-tid!
;)

Anmeld

8. august 2008

Louise mortil4

nåå i bor i byen 8D vi bor på landet så det generer vist ikke så meget da vi har ca 200 m til nærmeste nabo hvis vi går over markerne, (det er også Lærke og Livs dper) super lækkert

Anmeld

8. august 2008

ivfmarie

Nu må vi jo se om vi får have inden sæsonen er ovre... ellers kan tippet vel også bruges på børneværelset ved oprydning? :D

Anmeld

8. august 2008

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Brændes af?
Hmm...må vi vist ikke i byzonen?
8D

Her er godt nok stille i aften.
Må nok også hellere selv lige få lidt q-tid!
;)

Det må du heller ikke på landet... altså brænde af... Men man kan putte det i trillebøren futte det op i traileren, og så på losseren... på Vores losser skal du alligevel stå og hive det ud af posen hvorfor så bøvle med at putte det i...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.