Kattekyllingen, 6+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

FrkC

Iiih altså søde hvor er du fin !! Glæder mig så meget til at følge dig !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

oo

juhuuu!!! hvor fedt er det lige at tage første mavebillede? og slappe heeeeeelt af i maveskindet fordi man jo er GRAVIIIIIID?

det blir så dejligt at følge den mave til den blir til en rigtig levende baby

Anmeld

31. oktober 2010

Bavianis

Årh, hvor er det dejligt med det første mavebillede, Kitty! Den er fin og gemmer på en stor premie!

Jeg har selv taget 5 kg på (rygestop kg) siden jeg blev gravid med August. Da vejede jeg 60 kg - nu vejer jeg 64-65. Og jeg kan mærke jeg ikke er så vild efter at tage mavebilleder endnu, som jeg var dengang

Meeen - 12 uge - så kommer jeg også på banen!

Det er så fedt vi kan følges!

Anmeld

31. oktober 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Årh, hvor er det dejligt med det første mavebillede, Kitty! Den er fin og gemmer på en stor premie!

Jeg har selv taget 5 kg på (rygestop kg) siden jeg blev gravid med August. Da vejede jeg 60 kg - nu vejer jeg 64-65. Og jeg kan mærke jeg ikke er så vild efter at tage mavebilleder endnu, som jeg var dengang

Meeen - 12 uge - så kommer jeg også på banen!

Det er så fedt vi kan følges!

Ja, det er skøøønt at vi kan følges. Så kommer vores mini-zoo på samme tid

Jeg tør slet ikke nævne hvor meget jeg vejer Det er altså ikke småting!! Er egentlig heller ikke så glad for mavebilleder, men jeg ved jeg vil fortryde, hvis ikke jeg får det gjort. Så nu er vi sprunget ud i det, og så skal jeg bare holde fast, selvom maven bliver større.. For det gør den jo!

Anmeld

31. oktober 2010

Mettemus

Flot mave - den skal nok vokse sig stor og fyldt med baby! Og hvor er du lækkerbrun her i efteråret

Håber kvalmen og trætheden snart er på retur så du får lov at nyde graviditeten fuldt ud.

Anmeld

31. oktober 2010

FrkT

Ihhh hvor er du fin, søde.... 

Men hvor glæder jeg mig dog meget til at se nogle mavebilleder af dig med MAVE på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.