Kattekyllingen, 6+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.598 visninger
35 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

otlitrom

Så er det første rigtige mavebillede taget. Fra nu af håber vi at gøre det hver lørdag morgen, så vi forhåbentlig kan se, at der sker noget. Lige nu er det kun standard-vom, men der ligger altså en bandit derinde. Det mærker jeg tydeligt ved kvalme og træthed

Billedet i undertøj er fra idag.

Billedet i den grå bluse er fra 12. okt., 3 dage før jeg testede positiv. Var overstimmuleret af hormonerne. Har tabt 4,5 kg siden.

Man kan sige maven vokser den forkerte vej

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Mira0911

Fantastisk super flot mave... Glæder mig til at følge dig... ;) 

Anmeld

30. oktober 2010

AnneBJ

Sikke en forskel! Jeg tager altid billede om søndagen, sjovt at se udviklingen!

Anmeld

30. oktober 2010

lisbethita

kitty skriver:

Så er det første rigtige mavebillede taget. Fra nu af håber vi at gøre det hver lørdag morgen, så vi forhåbentlig kan se, at der sker noget. Lige nu er det kun standard-vom, men der ligger altså en bandit derinde. Det mærker jeg tydeligt ved kvalme og træthed

Billedet i undertøj er fra idag.

Billedet i den grå bluse er fra 12. okt., 3 dage før jeg testede positiv. Var overstimmuleret af hormonerne. Har tabt 4,5 kg siden.

Man kan sige maven vokser den forkerte vej

Piiiiiiiiiiiiiiiift!!! Flotte mavse, der ;-) 

Anmeld

30. oktober 2010

Loa

Super fiiin

Anmeld

30. oktober 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Piiiiiiiiiiiiiiiift!!! Flotte mavse, der ;-) 

Hihi, der er jeg ikke rigtig noget at se endnu.. Udover at mine æggestokke vist har fået endet at lave end at fylde sig med vand

Er overrasket over at den ser lidt brun ud, hihi.. Jeg har jo ikke set solen i evigheder

De små glæder du ved....

Anmeld

30. oktober 2010

Mor til L&S

Fin mavse Glæder mig til at følge den

Anmeld

30. oktober 2010

lisbethita

kitty skriver:

Hihi, der er jeg ikke rigtig noget at se endnu.. Udover at mine æggestokke vist har fået endet at lave end at fylde sig med vand

Er overrasket over at den ser lidt brun ud, hihi.. Jeg har jo ikke set solen i evigheder

De små glæder du ved....

Nemlig....hi hi!! Jeg glædede mig bare mest over at se mavebilleder fra netop dig. Bliver helt sentimental, når jeg ser det,.....suk!!!!! 

Anmeld

30. oktober 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Nemlig....hi hi!! Jeg glædede mig bare mest over at se mavebilleder fra netop dig. Bliver helt sentimental, når jeg ser det,.....suk!!!!! 

Du er sød, ven!! Tak

Anmeld

30. oktober 2010

Laulund87

Ej hvor er den bare fin!

Det er så spændende altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.