"Bolighajer" kom med et bud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. august 2008

ivfmarie

Nu har vi fundet et hus der er er så meget istand at vi ikke selv skal lave andet end at lappe et par huller og male lidt - det ser virkelig flot og velholdt ud. Ikke så stort, men så er der jo heller ikke så meget at gøre rent på! Der er ikke lavet tilstandsrapport på det endnu, men der ser ikke ud til at være noget at komme efter!
Vi vil byde på det - men hvor meget??
Det har en liggetid på 324 dage, og er nedsat med 4% i den periode.
Det ligger 2 km fra centrum, men tilgengæld lige overfor skole og gymnasie, og med en lukket cykelsti til centrum.

http://www.kecbolig.dk/start.aspx?ID=371&AutoID=33 620&DID=140

Hvad siger I - hvad skal vi byde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2008

Helle30

I er selvfølgelig nød til at prøve, om I kan få det lidt ned, og det regner ejendomsmægleren garanteret også med, I vil forsøge. Hvor meget h#n lægger til prisen til forhandling, aner jeg dog ikke noget om.
Jeg tror, jeg ville starte med at være fræk og byde 115000.
Boligmarkedet er trængt for tiden, og hvis man vil have noget solgt, må man gå med til at høvle noget af prisen.
Det er da i øvrigt en dejlig praktisk have, der er til huset. Masser af græs, som bare skal slås. - Nu kan jeg jo så ikke vide, om der er fyldt med roser og vandbassiner på den anden side af huset, men umiddelbart ser haven nem ud.

- Helle

Anmeld

8. august 2008

ivfmarie

der er flere der mener vi skal prøve med 1.150.000, så det tror jeg sgu vi gør....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.