Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
uh ha ikke lige nogen puder jeg synes vildt om hehe...kræsen er man vel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er også helt vild med HAY - puder, men er mere til de her:
Et par af dem vil da helt klart passe til din sofa!
Og så er det godt, at alle farver passer til sort
Prutten 25+ skriver: Har denne sorte flotte hjørnesofa, men står og mangler puder!?!?!Hjælp mig.... med at finde puder der vil passe godt til, gerne lidt farve uden det er for voldsomt. gerne to farver måske ? Vi har i forvejen en flot hvid nostalgisk stil hvis man kan sige det sådan........... Gerne billeder og evt links
Har denne sorte flotte hjørnesofa, men står og mangler puder!?!?!Hjælp mig.... med at finde puder der vil passe godt til, gerne lidt farve uden det er for voldsomt. gerne to farver måske ? Vi har i forvejen en flot hvid nostalgisk stil hvis man kan sige det sådan...........
Gerne billeder og evt links
Hvor har du købt, og hvad har du gevet for denne sofa??
Chritinap skriver: Hvor har du købt, og hvad har du gevet for denne sofa??
Danbo møbler. . . og mener det var 13.000kr
Elvers skriver: Jeg er også helt vild med HAY - puder, men er mere til de her: Et par af dem vil da helt klart passe til din sofa! Og så er det godt, at alle farver passer til sort
De er rigtig, rigtig fede, men de passer slet ikke i vores stil !
Vi har vores sofaer fyldt op med puder herfra:
http://www.novamobler.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=9&Itemid=4
Tryk hen på pilene for at se de forskellige puder, de er SÅ fede
linselouise skriver: Vi har vores sofaer fyldt op med puder herfra: http://www.novamobler.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=9&Itemid=4 Tryk hen på pilene for at se de forskellige puder, de er SÅ fede
uh kan du ikke sætte et billed ind ...
Prutten 25+ skriver: Vidste ikke HM lavede pudebetræk ..hm..det må jeg ind og lurer.. den pude der er flot men aldrig noget jeg ville vælge.
Vidste ikke HM lavede pudebetræk ..hm..det må jeg ind og lurer.. den pude der er flot men aldrig noget jeg ville vælge.
Jo de har en kollektion der hedder "Home", der er alverdens ting og sager til boligen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128